Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich mam problem niewiem co robic :( dodalem mod. Skin do modelu Low Poly i zrobil mi sie z niego model High Poly :/ jak mam zrobic zeby przy modyfikowaniu modelu w Skin nie dodawalo sie polygonów?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jak moglem pomylic ,mozliwe jesli pisze ze tak sie dzieje to tak jest mam model w 1,5k poly a po z modyfikowaniu go w skin jest 20k :[ a chce zrobic animacje wiec jak moge zrobic zeby tych polygonow nie przyroslo bo wtedy juz 3ds max nie chce tego wyciagac i robi sie zwiucha pozdro

Napisano

pokaz jeszcze stos modyfikacji, bo z tego co widze to uzyles meshsmootha gdzies po drodze.

Napisano
  • Autor

Uzyty zostal w oby dwoch przypadkach Nurms i dlatego skin dodaje do niego poly ,ale dlaczego:/ i teraz jak zrobic zeby postac byla tak okragla z nurms i eby nie przybylo na polygonach,odrazu mowie ze nie uzywam smooth bo ona dodaje polygonow w cholere,wiec jakis inny pomysl?

PS:przy mod. physique jest identycznie zreszta nieznam sie na tym modyfikatorze :P

Napisano

pokaz jak wyglada to -> stack-medium;init:.jpg

 

 

 

 

voodoo_Dancer: modyfikator optimize

Napisano

Na podstawie powierzchni nurms max generuje poligony które i tak w ostatecznym rozrachunku są renderowane. Skin przypisuje vertexy do kości a więc musi powierzchnie przekształcić w poligony... a że jest ich sporo - tym właśnie charekteryzują się siatki generowane przez nurmsy ;) Jeżeli chcesz mieć gładka mało zagęszczoną siatke polecam poly modeling. Jeżeli cos pokreciłem proszę mnie poprawić.

Napisano

gaspar, rozchodzi sie o to czy NURMS czy NURBS. NURMS to algorytm meshsmootha do subdiv surf, on tworzy poligony, to NURBS sa powierzchniami.

odnetniN jezeli uzyles meshsmooth z opcja NURMS, to on dodal ci poligony tylko tego nie pokazuje, zeby nie zaciemniac siatki. odznacz sobie w opcjach msmooth isoline display a zobaczysz jak to naprawde wyglada.

Napisano
  • Autor

Dzieki sanki za turbosmooth :] wypasne to tylko przy renderingu mam wypelnienie polygonami :] nalezy sie +reputation :] jeszcze raz dzieki :P pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.