Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich mam problem niewiem co robic :( dodalem mod. Skin do modelu Low Poly i zrobil mi sie z niego model High Poly :/ jak mam zrobic zeby przy modyfikowaniu modelu w Skin nie dodawalo sie polygonów?

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak moglem pomylic ,mozliwe jesli pisze ze tak sie dzieje to tak jest mam model w 1,5k poly a po z modyfikowaniu go w skin jest 20k :[ a chce zrobic animacje wiec jak moge zrobic zeby tych polygonow nie przyroslo bo wtedy juz 3ds max nie chce tego wyciagac i robi sie zwiucha pozdro

Napisano

Uzyty zostal w oby dwoch przypadkach Nurms i dlatego skin dodaje do niego poly ,ale dlaczego:/ i teraz jak zrobic zeby postac byla tak okragla z nurms i eby nie przybylo na polygonach,odrazu mowie ze nie uzywam smooth bo ona dodaje polygonow w cholere,wiec jakis inny pomysl?

PS:przy mod. physique jest identycznie zreszta nieznam sie na tym modyfikatorze :P

Napisano

Na podstawie powierzchni nurms max generuje poligony które i tak w ostatecznym rozrachunku są renderowane. Skin przypisuje vertexy do kości a więc musi powierzchnie przekształcić w poligony... a że jest ich sporo - tym właśnie charekteryzują się siatki generowane przez nurmsy ;) Jeżeli chcesz mieć gładka mało zagęszczoną siatke polecam poly modeling. Jeżeli cos pokreciłem proszę mnie poprawić.

Napisano

gaspar, rozchodzi sie o to czy NURMS czy NURBS. NURMS to algorytm meshsmootha do subdiv surf, on tworzy poligony, to NURBS sa powierzchniami.

odnetniN jezeli uzyles meshsmooth z opcja NURMS, to on dodal ci poligony tylko tego nie pokazuje, zeby nie zaciemniac siatki. odznacz sobie w opcjach msmooth isoline display a zobaczysz jak to naprawde wyglada.

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności