odnetniN Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Witam wszystkich mam problem niewiem co robic :( dodalem mod. Skin do modelu Low Poly i zrobil mi sie z niego model High Poly :/ jak mam zrobic zeby przy modyfikowaniu modelu w Skin nie dodawalo sie polygonów?
odnetniN Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 jak moglem pomylic ,mozliwe jesli pisze ze tak sie dzieje to tak jest mam model w 1,5k poly a po z modyfikowaniu go w skin jest 20k :[ a chce zrobic animacje wiec jak moge zrobic zeby tych polygonow nie przyroslo bo wtedy juz 3ds max nie chce tego wyciagac i robi sie zwiucha pozdro
Bacry Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 a czym to modelowałeś bo tam jakieś łuki widać w miejscach gdzie powinny być proste.
Leleń Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 moze physique (pewnie napisalem z bledem...) uzyj?
sanki Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 pokaz jeszcze stos modyfikacji, bo z tego co widze to uzyles meshsmootha gdzies po drodze.
odnetniN Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 Uzyty zostal w oby dwoch przypadkach Nurms i dlatego skin dodaje do niego poly ,ale dlaczego:/ i teraz jak zrobic zeby postac byla tak okragla z nurms i eby nie przybylo na polygonach,odrazu mowie ze nie uzywam smooth bo ona dodaje polygonow w cholere,wiec jakis inny pomysl? PS:przy mod. physique jest identycznie zreszta nieznam sie na tym modyfikatorze :P
voodoo_Dancer Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 Podłączę się pod temat... Jakim modyfikatorem mogę zmniejszyć gęstość siatki (liczbę vertex'ów)?
sanki Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 pokaz jak wyglada to -> voodoo_Dancer: modyfikator optimize
gaspar Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 Na podstawie powierzchni nurms max generuje poligony które i tak w ostatecznym rozrachunku są renderowane. Skin przypisuje vertexy do kości a więc musi powierzchnie przekształcić w poligony... a że jest ich sporo - tym właśnie charekteryzują się siatki generowane przez nurmsy ;) Jeżeli chcesz mieć gładka mało zagęszczoną siatke polecam poly modeling. Jeżeli cos pokreciłem proszę mnie poprawić.
sanki Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 gaspar, rozchodzi sie o to czy NURMS czy NURBS. NURMS to algorytm meshsmootha do subdiv surf, on tworzy poligony, to NURBS sa powierzchniami. odnetniN jezeli uzyles meshsmooth z opcja NURMS, to on dodal ci poligony tylko tego nie pokazuje, zeby nie zaciemniac siatki. odznacz sobie w opcjach msmooth isoline display a zobaczysz jak to naprawde wyglada. 1
odnetniN Napisano 9 Wrzesień 2006 Autor Napisano 9 Wrzesień 2006 Dzieki sanki za turbosmooth :] wypasne to tylko przy renderingu mam wypelnienie polygonami :] nalezy sie +reputation :] jeszcze raz dzieki :P pozdro
Rekomendowane odpowiedzi