Napisano 9 Wrzesień 200618 l Witam, Przy pracy nad pewnym modelem przez przypadek troche go spłaszczyłem. Teraz ma lekko jajowaty kształt, jak zrobić żeby był okrągły? Będzie on obracał się wokół własnej osi i musi być idealnie okrągły. Nie mogę go rozciągnąć na oko bo będzie to widoczne przy animacji. Na screenie model z widoku top, czarne koło dałem dla porównania jako wzór koła. Pracuję na 3ds max 8. Byłbym bardzo wdzięczny za "szczegółową" odpowiedz, długo pracuję nad tym modelem i nie chcę wracać do początku.
Napisano 9 Wrzesień 200618 l Jeśli model został przeskalowany, ustaw ponownie jednakową skalę na wszystkich osiach.
Napisano 9 Wrzesień 200618 l Autor tylko, że już nie mam historii zmian :/ przeskalowany był za pomocą stretch za potem save... byłem "pewny" że wszystko jest ok i zrobiłem save. A może istniej możliwość nadania obiektowi takich samych rozmiarów wzdłóż osi x i z ?
Napisano 9 Wrzesień 200618 l Jak zrobiłeś stretcha i save to już nie cofniesz. A poza tym co za problem? Zrób okrąg i doskaluj ręcznie ze snapem, albo nawet na oko. W animacji nie zobaczysz błędu jeżeli doskalujesz z dużą dokładnościa.
Napisano 9 Wrzesień 200618 l kliknij prawm klawiszem myszy na narzedzie skalowania... pojawi ci sie okienko w kórym mozesz zmienic wartosci rozmiaru jezeli pomogłem kliknij małą wagę pod avatarem i przyznaj punkt (pozytywny) :) edit: chociaz nie wiem czy to pomoze warto spróbowac... :) pozdro
Napisano 9 Wrzesień 200618 l Autor merv_: ok mogę uznać że pomogłeś masz pkt. dzieki wszystkim za odpowiedzi...
Napisano 9 Wrzesień 200618 l A może coś takiego jak Spherize? Pamiętam, że było coś takiego w maxie...