Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przy pracy nad pewnym modelem przez przypadek troche go spłaszczyłem. Teraz ma lekko jajowaty kształt, jak zrobić żeby był okrągły? Będzie on obracał się wokół własnej osi i musi być idealnie okrągły. Nie mogę go rozciągnąć na oko bo będzie to widoczne przy animacji.

 

Na screenie model z widoku top, czarne koło dałem dla porównania jako wzór koła.

 

naforumub3.th.jpg

 

Pracuję na 3ds max 8.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za "szczegółową" odpowiedz, długo pracuję nad tym modelem i nie chcę wracać do początku.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

tylko, że już nie mam historii zmian :/ przeskalowany był za pomocą stretch za potem save... byłem "pewny" że wszystko jest ok i zrobiłem save.

 

A może istniej możliwość nadania obiektowi takich samych rozmiarów wzdłóż osi x i z ?

Napisano

Jak zrobiłeś stretcha i save to już nie cofniesz. A poza tym co za problem? Zrób okrąg i doskaluj ręcznie ze snapem, albo nawet na oko. W animacji nie zobaczysz błędu jeżeli doskalujesz z dużą dokładnościa.

Napisano

kliknij prawm klawiszem myszy na narzedzie skalowania... pojawi ci sie okienko w kórym mozesz zmienic wartosci rozmiaru

 

jezeli pomogłem kliknij małą wagę pod avatarem i przyznaj punkt (pozytywny) :)

 

edit: chociaz nie wiem czy to pomoze

 

warto spróbowac... :) pozdro

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności