Jump to content

Scena 3D: poddasze


laci

Recommended Posts

zmiana tematu i mam nadzieje ze rzucicie mi jakies pomysly..mowicie ze kard dziwny..moze dlatego ze camera ma FOV 20 i dlatego...dzieki temu duzo widac bo poddasze jest dosc waskie, dach ogranicza polozenie kamery i ogolnie jest ciasno..musze pobawic sie z materialami bo lekki odblysl poreczy na posadzce jest w corelu robiony (tak ktos tu jeszcze uzywa corela)..

http://img219.imageshack.us/img219/7856/specialwork001bvo7.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pełna zgoda z przedmówcą. Materiał balustrady to lata 90-te 3DStudio4.0. Szkło bardziej przypomina akryl przy tym nie załamuje światła i według mnie za bardzo odbija otoczenie. Mam wrażenie, że to nie jest poddasze tylko antresola. Swoją drogą czytał ktoś "Antresola Profesora Nerwosola" i "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa"?

Link to comment
Share on other sites

vray

porecze to spline renderable z materialem maxowym chromu wiec nic specialnego..

ten render jest z secondary bounces QMC..i niestety liczyl sie 6,5h..dla sprobowania uzylem LightCathe i trwalo to "zaledwie" 4h...

 

edit

masz racje bo to jest antresola...w projekcie chodzi o zagospodarowanie poddasza ale zeby nie bylo to banalne to jest to antresola rozpieta miedzy kratownicami konstrukcji dachu

co do materialu poreczy to sie zgadzam ze jest kijowy i bede jakos musial sam "wyprodukowac" chrom....szklo to Standard z mapa odbic...mam male doswiadczenie z Vrayem i boje sie troche uzyc materialu Vray...

Link to comment
Share on other sites

Guest George82

jak dla mnie, jezeli chodzi o GI to optymalnym i najszybszym rozwiazaniem jest qmc jako primary i light cache w secondary...

Ale niech sie jeszcze wypowie jakis zagorzaly i "obcykany" vrejowiec, bo ja takowym nie jestem... :)

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Guest George82

skiki: masz racje jezeli chodzi o qmc, ale dla mnie takie zestawienie jest optymalne... (zwlaszcza jezeli nie bardzo sie dba o noise'a...;))

Link to comment
Share on other sites

Siemano...zmien ten kadr bo wynika z tego ze najwazniejszym elementem tej wizualizacji jest....chromowana poręcz.W ogole chyba jest za szeroki bowiem wizka generalnie miażdzy. Co do odbic kiedys polecono mi wyrenderowanie i zapisanie rendera jako HDR i wklejenie tego pliku w Reflect w rolecie Enviroment (mowa oczywiscie o Vrayu) i ponowne wyrenderowanie. Poza tym szklo musi cos odbijac. Moze po prostu nie masz zbyt wielu rzeczy ktore daja takie odbicia.

Link to comment
Share on other sites

Ładniutke ładniutkie. Gdy dojdziesz to porozumienia z HDRI i materiałami, waląbyś jeszcze jakieś szczeguły na stolikach typu książka, tależ lub jakąś cole. Ponieważ to poddasze ma charakter tak jakby restauracji więc prztydałoby się kilka takich pierdłek ;]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy