Napisano 12 Wrzesień 200618 l zmiana tematu i mam nadzieje ze rzucicie mi jakies pomysly..mowicie ze kard dziwny..moze dlatego ze camera ma FOV 20 i dlatego...dzieki temu duzo widac bo poddasze jest dosc waskie, dach ogranicza polozenie kamery i ogolnie jest ciasno..musze pobawic sie z materialami bo lekki odblysl poreczy na posadzce jest w corelu robiony (tak ktos tu jeszcze uzywa corela).. http://img219.imageshack.us/img219/7856/specialwork001bvo7.jpg
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Pełna zgoda z przedmówcą. Materiał balustrady to lata 90-te 3DStudio4.0. Szkło bardziej przypomina akryl przy tym nie załamuje światła i według mnie za bardzo odbija otoczenie. Mam wrażenie, że to nie jest poddasze tylko antresola. Swoją drogą czytał ktoś "Antresola Profesora Nerwosola" i "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa"?
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Autor vray porecze to spline renderable z materialem maxowym chromu wiec nic specialnego.. ten render jest z secondary bounces QMC..i niestety liczyl sie 6,5h..dla sprobowania uzylem LightCathe i trwalo to "zaledwie" 4h... edit masz racje bo to jest antresola...w projekcie chodzi o zagospodarowanie poddasza ale zeby nie bylo to banalne to jest to antresola rozpieta miedzy kratownicami konstrukcji dachu co do materialu poreczy to sie zgadzam ze jest kijowy i bede jakos musial sam "wyprodukowac" chrom....szklo to Standard z mapa odbic...mam male doswiadczenie z Vrayem i boje sie troche uzyc materialu Vray...
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Uzywaj vrejowych materialow, bo za duzo nie wycisniesz... Powinno pomoc: http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_01.htm
Napisano 12 Wrzesień 200618 l jak dla mnie, jezeli chodzi o GI to optymalnym i najszybszym rozwiazaniem jest qmc jako primary i light cache w secondary... Ale niech sie jeszcze wypowie jakis zagorzaly i "obcykany" vrejowiec, bo ja takowym nie jestem... :) Pozdrawiam!
Napisano 12 Wrzesień 200618 l najszybszym qmc napewno nie jest... najlepszym tak... najszybszym napewno nie.. link: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/
Napisano 12 Wrzesień 200618 l skiki: masz racje jezeli chodzi o qmc, ale dla mnie takie zestawienie jest optymalne... (zwlaszcza jezeli nie bardzo sie dba o noise'a...;))
Napisano 13 Wrzesień 200618 l Autor wyprobuje wasze rady ale na razie nie mam na to za bardzo czasu...wedlug rady georga musze wszystkie materialy zamienic na Vrayowe
Napisano 13 Wrzesień 200618 l Jeszcze przydałaby się głębia ostrości, ale najpierw baw się z materiałami ;]
Napisano 14 Wrzesień 200618 l Autor material szkla i chromu zostal wymieniony..render na niskich ustawieniach dla szybkosci.. podpowie mi ktos jak zrobic zeby na tym szkle byly odbicia? bo niestety nie radze sobie jeszcze z tym...
Napisano 14 Wrzesień 200618 l Siemano...zmien ten kadr bo wynika z tego ze najwazniejszym elementem tej wizualizacji jest....chromowana poręcz.W ogole chyba jest za szeroki bowiem wizka generalnie miażdzy. Co do odbic kiedys polecono mi wyrenderowanie i zapisanie rendera jako HDR i wklejenie tego pliku w Reflect w rolecie Enviroment (mowa oczywiscie o Vrayu) i ponowne wyrenderowanie. Poza tym szklo musi cos odbijac. Moze po prostu nie masz zbyt wielu rzeczy ktore daja takie odbicia.
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Ładniutke ładniutkie. Gdy dojdziesz to porozumienia z HDRI i materiałami, waląbyś jeszcze jakieś szczeguły na stolikach typu książka, tależ lub jakąś cole. Ponieważ to poddasze ma charakter tak jakby restauracji więc prztydałoby się kilka takich pierdłek ;]
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Autor niestety nie mialem za dzuo czasu zeby sie tym zajac ale tu macie z paroma poprawkami.....
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Autor chyba link bedzie lepszy http://img86.imageshack.us/my.php?image=specialwork005nw8.jpg edit czy moze mi ktos pomoc tzn podpowiedziec jak zrobic zeby na tym szkle pojawily sie odbicia otoczenia?? material vray..
Napisano 15 Październik 200618 l Autor dodaje pare renderkow po dosc znacznej zmianie materialow i widokow.. prosze o uwagi
Napisano 15 Październik 200618 l konstrukcji nośnej dachu brakuje detali w miejscach jak się dwuteowniki spotykają, nie wierzę że są spawane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto