Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zmiana tematu i mam nadzieje ze rzucicie mi jakies pomysly..mowicie ze kard dziwny..moze dlatego ze camera ma FOV 20 i dlatego...dzieki temu duzo widac bo poddasze jest dosc waskie, dach ogranicza polozenie kamery i ogolnie jest ciasno..musze pobawic sie z materialami bo lekki odblysl poreczy na posadzce jest w corelu robiony (tak ktos tu jeszcze uzywa corela)..

http://img219.imageshack.us/img219/7856/specialwork001bvo7.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

materialy jak dla mnie do wymiany

czym renderowane?

Napisano

Pełna zgoda z przedmówcą. Materiał balustrady to lata 90-te 3DStudio4.0. Szkło bardziej przypomina akryl przy tym nie załamuje światła i według mnie za bardzo odbija otoczenie. Mam wrażenie, że to nie jest poddasze tylko antresola. Swoją drogą czytał ktoś "Antresola Profesora Nerwosola" i "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa"?

Napisano
  • Autor

vray

porecze to spline renderable z materialem maxowym chromu wiec nic specialnego..

ten render jest z secondary bounces QMC..i niestety liczyl sie 6,5h..dla sprobowania uzylem LightCathe i trwalo to "zaledwie" 4h...

 

edit

masz racje bo to jest antresola...w projekcie chodzi o zagospodarowanie poddasza ale zeby nie bylo to banalne to jest to antresola rozpieta miedzy kratownicami konstrukcji dachu

co do materialu poreczy to sie zgadzam ze jest kijowy i bede jakos musial sam "wyprodukowac" chrom....szklo to Standard z mapa odbic...mam male doswiadczenie z Vrayem i boje sie troche uzyc materialu Vray...

Napisano
  • Autor

George82 dzieki....teraz tylko trzeba dokladnie to przestudiowac

Napisano

jak dla mnie, jezeli chodzi o GI to optymalnym i najszybszym rozwiazaniem jest qmc jako primary i light cache w secondary...

Ale niech sie jeszcze wypowie jakis zagorzaly i "obcykany" vrejowiec, bo ja takowym nie jestem... :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

skiki: masz racje jezeli chodzi o qmc, ale dla mnie takie zestawienie jest optymalne... (zwlaszcza jezeli nie bardzo sie dba o noise'a...;))

Napisano
  • Autor

wyprobuje wasze rady ale na razie nie mam na to za bardzo czasu...wedlug rady georga musze wszystkie materialy zamienic na Vrayowe

Napisano

Czy ja kogos do czegos zmuszam, czy cos?

-

nieeeeeeeee.... :)

Napisano

Jeszcze przydałaby się głębia ostrości, ale najpierw baw się z materiałami ;]

Napisano
  • Autor

material szkla i chromu zostal wymieniony..render na niskich ustawieniach dla szybkosci..specialwork003ma2.th.jpg

podpowie mi ktos jak zrobic zeby na tym szkle byly odbicia? bo niestety nie radze sobie jeszcze z tym...

Napisano

Siemano...zmien ten kadr bo wynika z tego ze najwazniejszym elementem tej wizualizacji jest....chromowana poręcz.W ogole chyba jest za szeroki bowiem wizka generalnie miażdzy. Co do odbic kiedys polecono mi wyrenderowanie i zapisanie rendera jako HDR i wklejenie tego pliku w Reflect w rolecie Enviroment (mowa oczywiscie o Vrayu) i ponowne wyrenderowanie. Poza tym szklo musi cos odbijac. Moze po prostu nie masz zbyt wielu rzeczy ktore daja takie odbicia.

Napisano

Ładniutke ładniutkie. Gdy dojdziesz to porozumienia z HDRI i materiałami, waląbyś jeszcze jakieś szczeguły na stolikach typu książka, tależ lub jakąś cole. Ponieważ to poddasze ma charakter tak jakby restauracji więc prztydałoby się kilka takich pierdłek ;]

Napisano
  • Autor

niestety nie mialem za dzuo czasu zeby sie tym zajac ale tu macie z paroma poprawkami.....

specialwork005nw8.jpg

Napisano
  • Autor

dodaje pare renderkow po dosc znacznej zmianie materialow i widokow..

 

final001csv5.th.jpg

final002crh3.th.jpg

 

prosze o uwagi

Napisano

konstrukcji nośnej dachu brakuje detali w miejscach jak się dwuteowniki spotykają, nie wierzę że są spawane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności