laci Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 zmiana tematu i mam nadzieje ze rzucicie mi jakies pomysly..mowicie ze kard dziwny..moze dlatego ze camera ma FOV 20 i dlatego...dzieki temu duzo widac bo poddasze jest dosc waskie, dach ogranicza polozenie kamery i ogolnie jest ciasno..musze pobawic sie z materialami bo lekki odblysl poreczy na posadzce jest w corelu robiony (tak ktos tu jeszcze uzywa corela).. http://img219.imageshack.us/img219/7856/specialwork001bvo7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 materialy jak dla mnie do wymiany czym renderowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviator Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 Pełna zgoda z przedmówcą. Materiał balustrady to lata 90-te 3DStudio4.0. Szkło bardziej przypomina akryl przy tym nie załamuje światła i według mnie za bardzo odbija otoczenie. Mam wrażenie, że to nie jest poddasze tylko antresola. Swoją drogą czytał ktoś "Antresola Profesora Nerwosola" i "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2006 vray porecze to spline renderable z materialem maxowym chromu wiec nic specialnego.. ten render jest z secondary bounces QMC..i niestety liczyl sie 6,5h..dla sprobowania uzylem LightCathe i trwalo to "zaledwie" 4h... edit masz racje bo to jest antresola...w projekcie chodzi o zagospodarowanie poddasza ale zeby nie bylo to banalne to jest to antresola rozpieta miedzy kratownicami konstrukcji dachu co do materialu poreczy to sie zgadzam ze jest kijowy i bede jakos musial sam "wyprodukowac" chrom....szklo to Standard z mapa odbic...mam male doswiadczenie z Vrayem i boje sie troche uzyc materialu Vray... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 Uzywaj vrejowych materialow, bo za duzo nie wycisniesz... Powinno pomoc: http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_01.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2006 George82 dzieki....teraz tylko trzeba dokladnie to przestudiowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 jak dla mnie, jezeli chodzi o GI to optymalnym i najszybszym rozwiazaniem jest qmc jako primary i light cache w secondary... Ale niech sie jeszcze wypowie jakis zagorzaly i "obcykany" vrejowiec, bo ja takowym nie jestem... :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skiki Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 najszybszym qmc napewno nie jest... najlepszym tak... najszybszym napewno nie.. link: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 skiki: masz racje jezeli chodzi o qmc, ale dla mnie takie zestawienie jest optymalne... (zwlaszcza jezeli nie bardzo sie dba o noise'a...;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 13 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 13 Wrzesień 2006 wyprobuje wasze rady ale na razie nie mam na to za bardzo czasu...wedlug rady georga musze wszystkie materialy zamienic na Vrayowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skiki Napisano 13 Wrzesień 2006 Share Napisano 13 Wrzesień 2006 dobrze to ujałes :P musisz ... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 13 Wrzesień 2006 Share Napisano 13 Wrzesień 2006 Czy ja kogos do czegos zmuszam, czy cos? - nieeeeeeeee.... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiRi Napisano 13 Wrzesień 2006 Share Napisano 13 Wrzesień 2006 Jeszcze przydałaby się głębia ostrości, ale najpierw baw się z materiałami ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 14 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2006 material szkla i chromu zostal wymieniony..render na niskich ustawieniach dla szybkosci.. podpowie mi ktos jak zrobic zeby na tym szkle byly odbicia? bo niestety nie radze sobie jeszcze z tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 14 Wrzesień 2006 Share Napisano 14 Wrzesień 2006 Siemano...zmien ten kadr bo wynika z tego ze najwazniejszym elementem tej wizualizacji jest....chromowana poręcz.W ogole chyba jest za szeroki bowiem wizka generalnie miażdzy. Co do odbic kiedys polecono mi wyrenderowanie i zapisanie rendera jako HDR i wklejenie tego pliku w Reflect w rolecie Enviroment (mowa oczywiscie o Vrayu) i ponowne wyrenderowanie. Poza tym szklo musi cos odbijac. Moze po prostu nie masz zbyt wielu rzeczy ktore daja takie odbicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiRi Napisano 18 Wrzesień 2006 Share Napisano 18 Wrzesień 2006 Ładniutke ładniutkie. Gdy dojdziesz to porozumienia z HDRI i materiałami, waląbyś jeszcze jakieś szczeguły na stolikach typu książka, tależ lub jakąś cole. Ponieważ to poddasze ma charakter tak jakby restauracji więc prztydałoby się kilka takich pierdłek ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2006 niestety nie mialem za dzuo czasu zeby sie tym zajac ale tu macie z paroma poprawkami..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2006 chyba link bedzie lepszy http://img86.imageshack.us/my.php?image=specialwork005nw8.jpg edit czy moze mi ktos pomoc tzn podpowiedziec jak zrobic zeby na tym szkle pojawily sie odbicia otoczenia?? material vray.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 15 Październik 2006 Autor Share Napisano 15 Październik 2006 dodaje pare renderkow po dosc znacznej zmianie materialow i widokow.. prosze o uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 konstrukcji nośnej dachu brakuje detali w miejscach jak się dwuteowniki spotykają, nie wierzę że są spawane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się