Napisano 19 Wrzesień 200618 l witam, renderuje animacje przy pomocy lightcahce i efekt jest taki jak poniezej. jak sie pozbyc tych plam ? :/ renderuje najpierw lightcache'a z fly-trought potem reszte. niestety przy wiekszych ustawieniach mapa w polowie ma juz 1,5 gb i max sie wysypuje ;/ nie wiem czy to wina ramu ? jest 2 gb, ale po dolozeniu 2 gb windows ich nie widzi, co robic ? oczywiscie z lightmapa single frame wszysto jest super - na jednej klatce - laczenie w filmie klatez z single frame skutkuje mruganiem calej animacji :/
Napisano 19 Wrzesień 200618 l na jakich jednostkach to wogle robisz ? genetic ? irradiance mape też powinieneś przeliczyć najpierw multiframe incremental i zapisać do pliku, dopiero pozniej z pliku lightcache i irradiance renderować
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor jednostki: generic - no tak, ale i tak nie powinno byc raczej takich baboli :)
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor pozatym nie wiem dlaczego mi sie max wysypuje jak chce policzyc lightcache'a z sub., ok 1000
Napisano 19 Wrzesień 200618 l no Marcin. genetic. NARA :D aaa: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_imap1.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_imap2.htm
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor kome dzieki, znam to i czytalem to kilka razy, wszystko jasne. tylko jak daje subdivs na wiecej niz 500-600 to max sie wysypuje.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Mozliwe, ze pamiec Ci sie po prostu konczy, bo lightcache zajmuje coraz wiecej miejsca i dlatego sie wysypuje, tak bywa.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor tak tylko cholera dolozylem pamieci a windows mi jej nie widzi :/ bylo 2 i jest 2 a powinno byc 4 gb, nie ma pozatym innego sposobu ? zby na dysk sobie to wrzucal albo cos ?
Napisano 19 Wrzesień 200618 l co do pamieci -> hehe, aaa, niech zgadne, masz windowsa xp, albo cokolwiek innego co nie jest windowsem xp64?;) to w takim razie zainteresuj sie czyms co sie nazywa 3gb switch. afair byl o tym watek na tym forum.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor wlaczlem 3gbswitch'a i nadal widzi 2 :/ ehh. czyli rozumiem ze jedyne wyjscie z sytuacji zeby pozbyc sie tych plam to policzenie duzego lightcache'a ? czyli = dzuo pamieci :D
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor i oczywiscie nie ma szansy na rozbicie tego na dwa kompy albo zeby zapisywal sobie to na dysk a nie do pamieci ?
Napisano 19 Wrzesień 200618 l a skozystam ze sposobnosci :) jest jakis program do robienia wirtualneogo ramu? :D
Napisano 19 Wrzesień 200618 l merv_: tak, nazywa sie windows xp. Tu nie chodzi o ilosc ramu, tylko pamieci ogolnie, czyli fizycznej + wirtualnej i kwestia tego ile windows moze przypisac jej do jedego dzialajacego programu. Jak pisal mt bylo juz o tym na forum.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l a płyta obsługuje tyle i takie pamięci? sprawdź w opisie płyty głównej.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l no Marcin mi tez powiedz co to genetic :D aaa spróbój wywalić modele i wyrenderować same ściany. możliwe że błędy powoduje jakiś obiekt po eksporcie. ew. przyślij fragment sceny jeśli możesz pozdrawiam :)
Napisano 20 Wrzesień 200618 l a co to sa genetic jednostki, jak bym sie mogl spytac ?? Genetyka się rozwija, nie słyszałeś ? aaa - co do wywalania to może i Swampa masz za małego, vray ma recomended 2 GB.
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Genetyka się rozwija, nie słyszałeś ? aaa - co do wywalania to może i Swampa masz za małego, vray ma recomended 2 GB. Sie rozwija jako jednostka ?? a to ciekawostka Marcin, can you shine more light on the subject ?? LOL
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Sie rozwija jako jednostka ?? a to ciekawostka Marcin, can you shine more light on the subject ?? LOL mozesz write in polski ? sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ?
Napisano 20 Wrzesień 200618 l mozesz write in polski ? sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ? Tak myslalem ze moze masz dojscie do Vray 1.5 RC3 z wbudowaym genetycznym scalem LOL, a tak to teraz jest juz jasno i wszystko pasuje...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto