Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

renderuje animacje przy pomocy lightcahce i efekt jest taki jak poniezej. jak sie pozbyc tych plam ? :/

renderuje najpierw lightcache'a z fly-trought potem reszte.

niestety przy wiekszych ustawieniach mapa w polowie ma juz 1,5 gb i max sie wysypuje ;/ nie wiem czy to wina ramu ? jest 2 gb, ale po dolozeniu 2 gb windows ich nie widzi, co robic ?

oczywiscie z lightmapa single frame wszysto jest super - na jednej klatce - laczenie w filmie klatez z single frame skutkuje mruganiem calej animacji :/

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na jakich jednostkach to wogle robisz ? genetic ?

 

irradiance mape też powinieneś przeliczyć najpierw multiframe incremental i zapisać do pliku, dopiero pozniej z pliku lightcache i irradiance renderować

Napisano
  • Autor

jednostki: generic

- no tak, ale i tak nie powinno byc raczej takich baboli :)

Napisano
  • Autor

pozatym nie wiem dlaczego mi sie max wysypuje jak chce policzyc lightcache'a z sub., ok 1000

Napisano
  • Autor

kome dzieki, znam to i czytalem to kilka razy, wszystko jasne. tylko jak daje subdivs na wiecej niz 500-600 to max sie wysypuje.

Napisano

Mozliwe, ze pamiec Ci sie po prostu konczy, bo lightcache zajmuje coraz wiecej miejsca i dlatego sie wysypuje, tak bywa.

Napisano
  • Autor

tak tylko cholera dolozylem pamieci a windows mi jej nie widzi :/ bylo 2 i jest 2 a powinno byc 4 gb,

nie ma pozatym innego sposobu ? zby na dysk sobie to wrzucal albo cos ?

Napisano

co do pamieci -> hehe, aaa, niech zgadne, masz windowsa xp, albo cokolwiek innego co nie jest windowsem xp64?;)

to w takim razie zainteresuj sie czyms co sie nazywa 3gb switch. afair byl o tym watek na tym forum.

Napisano
  • Autor

wlaczlem 3gbswitch'a i nadal widzi 2 :/ ehh.

czyli rozumiem ze jedyne wyjscie z sytuacji zeby pozbyc sie tych plam to policzenie duzego lightcache'a ? czyli = dzuo pamieci :D

Napisano
  • Autor

i oczywiscie nie ma szansy na rozbicie tego na dwa kompy albo zeby zapisywal sobie to na dysk a nie do pamieci ?

Napisano

a skozystam ze sposobnosci :) jest jakis program do robienia wirtualneogo ramu? :D

Napisano

merv_: tak, nazywa sie windows xp. Tu nie chodzi o ilosc ramu, tylko pamieci ogolnie, czyli fizycznej + wirtualnej i kwestia tego ile windows moze przypisac jej do jedego dzialajacego programu. Jak pisal mt bylo juz o tym na forum.

Napisano

no Marcin mi tez powiedz co to genetic :D

 

aaa spróbój wywalić modele i wyrenderować same ściany. możliwe że błędy powoduje jakiś obiekt po eksporcie. ew. przyślij fragment sceny jeśli możesz

 

pozdrawiam :)

Napisano
a co to sa genetic jednostki, jak bym sie mogl spytac ??

 

Genetyka się rozwija, nie słyszałeś ?

 

aaa - co do wywalania to może i Swampa masz za małego, vray ma recomended 2 GB.

Napisano
Genetyka się rozwija, nie słyszałeś ?

 

aaa - co do wywalania to może i Swampa masz za małego, vray ma recomended 2 GB.

 

Sie rozwija jako jednostka ?? a to ciekawostka Marcin, can you shine more light on the subject ?? LOL

Napisano
Sie rozwija jako jednostka ?? a to ciekawostka Marcin, can you shine more light on the subject ?? LOL

 

mozesz write in polski ?

 

sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ?

Napisano
mozesz write in polski ?

 

sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ?

 

Tak myslalem ze moze masz dojscie do Vray 1.5 RC3 z wbudowaym genetycznym scalem LOL, a tak to teraz jest juz jasno i wszystko pasuje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności