Skocz do zawartości

render animacji. lightcache


lu

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

renderuje animacje przy pomocy lightcahce i efekt jest taki jak poniezej. jak sie pozbyc tych plam ? :/

renderuje najpierw lightcache'a z fly-trought potem reszte.

niestety przy wiekszych ustawieniach mapa w polowie ma juz 1,5 gb i max sie wysypuje ;/ nie wiem czy to wina ramu ? jest 2 gb, ale po dolozeniu 2 gb windows ich nie widzi, co robic ?

oczywiscie z lightmapa single frame wszysto jest super - na jednej klatce - laczenie w filmie klatez z single frame skutkuje mruganiem calej animacji :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

co do pamieci -> hehe, aaa, niech zgadne, masz windowsa xp, albo cokolwiek innego co nie jest windowsem xp64?;)

to w takim razie zainteresuj sie czyms co sie nazywa 3gb switch. afair byl o tym watek na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie rozwija jako jednostka ?? a to ciekawostka Marcin, can you shine more light on the subject ?? LOL

 

mozesz write in polski ?

 

sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz write in polski ?

 

sprostowanie, R jest obok T na klawiaturze i sie poprostu nie to wcisnelo. Tak trudno pojąć ? Czy może coś jeszcze ci nie pasuje ?

 

Tak myslalem ze moze masz dojscie do Vray 1.5 RC3 z wbudowaym genetycznym scalem LOL, a tak to teraz jest juz jasno i wszystko pasuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności