BARTUS000 Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :(
Kalais Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :( nie wiem czy dobrze rozumiem, ale moze po prostu zamiast recznego kopiowania drugiej polowy twarzy uzyj modify/symmetry, zrobi to kopie ktora bedzie ladnie polaczona z pierwsza polowa P.s. ups sorki za posta, dopiero zauwazylem ze to nie dzial o 3d max :P
Destroyer Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 musisz je do siebie maksymalnie zbliżyć potem zaznaczasz wertexy wzdłuż środka i dajesz Edit Mesh--> Merge i tam ustawiasz odległość jak masz na tach samych miejscach to minimalna wielkość wystarczy i jak masz je jako oddielne obiekty to musisz to połączyć w jeden Mesh--> Combine
piotrek Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Jest też opcja mirror geometry lub coś podobnego. AFAIK, w ustawieniach można włączyć automatyczne weldowanie vertexów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się