Napisano 21 Wrzesień 200618 l skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :(
Napisano 21 Wrzesień 200618 l skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :( nie wiem czy dobrze rozumiem, ale moze po prostu zamiast recznego kopiowania drugiej polowy twarzy uzyj modify/symmetry, zrobi to kopie ktora bedzie ladnie polaczona z pierwsza polowa P.s. ups sorki za posta, dopiero zauwazylem ze to nie dzial o 3d max :P
Napisano 21 Wrzesień 200618 l musisz je do siebie maksymalnie zbliżyć potem zaznaczasz wertexy wzdłuż środka i dajesz Edit Mesh--> Merge i tam ustawiasz odległość jak masz na tach samych miejscach to minimalna wielkość wystarczy i jak masz je jako oddielne obiekty to musisz to połączyć w jeden Mesh--> Combine
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Jest też opcja mirror geometry lub coś podobnego. AFAIK, w ustawieniach można włączyć automatyczne weldowanie vertexów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto