Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :(

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
skopiowałem drogą połowę twarzy i nie wiem jak złączyc je na raz a nie pojedynczymi vertex'ami jak biore" render the current frame" widac ze polowy twarzy sa oddzielnie :(

 

nie wiem czy dobrze rozumiem, ale moze po prostu zamiast recznego kopiowania drugiej polowy twarzy uzyj modify/symmetry, zrobi to kopie ktora bedzie ladnie polaczona z pierwsza polowa

 

P.s. ups sorki za posta, dopiero zauwazylem ze to nie dzial o 3d max :P

Napisano

musisz je do siebie maksymalnie zbliżyć potem zaznaczasz wertexy wzdłuż środka i dajesz Edit Mesh--> Merge i tam ustawiasz odległość jak masz na tach samych miejscach to minimalna wielkość wystarczy

 

i jak masz je jako oddielne obiekty to musisz to połączyć w jeden Mesh--> Combine

Napisano

Jest też opcja mirror geometry lub coś podobnego. AFAIK, w ustawieniach można włączyć automatyczne weldowanie vertexów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności