grzechv Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Witam wszystkich, Dawno dawno temu, za górami, za lasami.... postanowilem wymodelowac bemke, niewyszło mi to za dobrze wiec sobie dalem spokoj. Ostatnio wrocilem do tego modelu i poprawiam bledy jakie wtedy zrobilem. narazie wyglada to tak jak wyglada. Wnetrze prowizoryczne. Komentujcie. Bede nadpisywal poprawki tak czesto jak sie da.
Nobody_Man Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Nie znam się na tych nowoczesnych wozach, ale wyłapałem parę błędów, które Ci zaznaczyłem. I nie wiem dlaczego, ale na renderach z lakierem wygląda jak zabawka - musisz nad tym popracować. Najlepiej zagadaj z jakimś samochodowym wyjadaczem :) Peace.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 No troche krzywo w niektorych miejscach - pokaz siatke to sie zobaczy co i jak. Ogolnie to jest dobrze - male poprawki i bedzie spoko :)
Homa Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 To chyba moja ulubiona BMka :) (Zaraz po nowej M5...) Dobrze by było gdybyś ją poprostował i poprawił materiały. Zgadzam się z Nobody_Man i dorzucam coś od siebie: http://img88.imageshack.us/img88/8226/00xr1.jpg Powodzenia! Czekamy na update.
ndru_w Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Wygląda narazie dobrze :) błędy koledzy już Ci pokazali. Mnie tylko zastanawia co to za dziurkowane coś wygląda zza przedniej alu (bo chyba nie tarcza hamulcowa, bo jak tak to coś z nią nie tak :D)? No i czemu zostawiasz auto na parkingu ze skręconymi kołami toż to straszne przeciążenia dla niektórych części zawieszenia ;) Pozdrowionka :)
grzechv Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 Faktycznie jest krzywo wielu miejscach, i narazie niema co sie chwalic siatką. HXL napisz ktore materialy sa do poprawienia. dzieki za uwagi.