Skocz do zawartości

!!!Problem z polygonami po Meshsmooth!!!


Gość WebSky

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos mi moze pomoc, nie wiem dlaczego mi sie takie cos dzieje. Jeszcze nigdy tego nie mialem. Pracuje w 3dmax 8 z sp3. #

Jak to usunac???

face6.jpg

 

 

face7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

pewnie się jakiś vertex zabłąkał w nieodpowiednie miejsce,

Daj STL check (czy SLT?) modifier, jeśli są jakieś błędy w siatce to ci je znajdzie,

możesz też spróbować flipnąć normale wszystkich faców, być może w ten sposób zobaczysz jakiś awanturniczy face

spróbuj też kliknąć w to miejsce gdzie te trójkąty koło nosa się tak dziwnie zbjegają, jeśli tam jest vertex to go usuń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalem juz STL Chack i tylko znalazlo multiface, ale to w innym miejscu. a tego vertexu nie da sie nacisnac, tak jak by go wogole nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatecznie jeszcze możesz spróbować skopiować "zdrowe" facy, detachować i skleić w nowy objekt.

najlepiej nie wszystkie na raz tylko partiami, i za każdym razem dawać meshsmooth i sprawdzić czy się coś nie pogmatwało.

 

a tego multifaca tak czy tak trzeba usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności