Jump to content

!!!Problem z polygonami po Meshsmooth!!!


Guest WebSky

Recommended Posts

Czy ktos mi moze pomoc, nie wiem dlaczego mi sie takie cos dzieje. Jeszcze nigdy tego nie mialem. Pracuje w 3dmax 8 z sp3. #

Jak to usunac???

face6.jpg

 

 

face7.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

pewnie się jakiś vertex zabłąkał w nieodpowiednie miejsce,

Daj STL check (czy SLT?) modifier, jeśli są jakieś błędy w siatce to ci je znajdzie,

możesz też spróbować flipnąć normale wszystkich faców, być może w ten sposób zobaczysz jakiś awanturniczy face

spróbuj też kliknąć w to miejsce gdzie te trójkąty koło nosa się tak dziwnie zbjegają, jeśli tam jest vertex to go usuń.

Link to comment
Share on other sites

ostatecznie jeszcze możesz spróbować skopiować "zdrowe" facy, detachować i skleić w nowy objekt.

najlepiej nie wszystkie na raz tylko partiami, i za każdym razem dawać meshsmooth i sprawdzić czy się coś nie pogmatwało.

 

a tego multifaca tak czy tak trzeba usunąć.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy