Napisano 24 Wrzesień 200618 l Czy ktos mi moze pomoc, nie wiem dlaczego mi sie takie cos dzieje. Jeszcze nigdy tego nie mialem. Pracuje w 3dmax 8 z sp3. # Jak to usunac???
Napisano 24 Wrzesień 200618 l pewnie się jakiś vertex zabłąkał w nieodpowiednie miejsce, Daj STL check (czy SLT?) modifier, jeśli są jakieś błędy w siatce to ci je znajdzie, możesz też spróbować flipnąć normale wszystkich faców, być może w ten sposób zobaczysz jakiś awanturniczy face spróbuj też kliknąć w to miejsce gdzie te trójkąty koło nosa się tak dziwnie zbjegają, jeśli tam jest vertex to go usuń.
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Dalem juz STL Chack i tylko znalazlo multiface, ale to w innym miejscu. a tego vertexu nie da sie nacisnac, tak jak by go wogole nie bylo.
Napisano 24 Wrzesień 200618 l ostatecznie jeszcze możesz spróbować skopiować "zdrowe" facy, detachować i skleić w nowy objekt. najlepiej nie wszystkie na raz tylko partiami, i za każdym razem dawać meshsmooth i sprawdzić czy się coś nie pogmatwało. a tego multifaca tak czy tak trzeba usunąć.
Napisano 24 Wrzesień 200618 l przekonwertuj na editable mesh a potem znowu na editable poly, bardzo często pomaga w tego typu sytuacjach
Napisano 24 Wrzesień 200618 l No jednak pomoglo przejscie z Editable Poly na Editable Mesh i spowrotem :) Dzieki za pomoc!