Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

MAM PROBLEM ROBIE TUTORIALA Z HELPA(HELM) I JESTEM PRZY

Bridging between edges . I NIE WIEM JAK ZROBIC TEN OSTATNI KROK

 

Select Edit Mesh > Bridge PONIEWARZ MI WYCHODZI COS INNEGO. ZAMIAST TAK JAK NA OBRAZKU BRZEGI LąCZą SIE W JEDNYM MNIEJSCU.:mad:

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

BARTUS000 pokaż fotke i zmień tytuł na np. Bridge problem

może jak zaczołeś zaznaczać z dołu po jednej stronie to po drugiej też zacznij też od dołu

Napisano
w temacie jest link do tego tutorialu na dysku

tylko on jest na twoim dysku i nikt tego nie zobaczy

Napisano

Nawet gdyby ten link działał, to i tak nie prowadziłby do tutka.

Wszyscy, którzy mogliby ci pomóc, mają pewnie dostęp do manuala, więc podaj jedynie nazwę tutka, a nie wyskakuj z linkami.

 

Pokaż screena, z twojego viewportu.

Napisano

próbowałem uzyskać taki błąd i już mi sie udało :D

i mam rozwiązanie

masz odwrócone normalne w jedej z części

zaznacz polygony jedego kawałka kliknik normals--> reverse i po kłopocie

bridge powinien działać jak ta lala :D

Napisano
  • Autor

napewno zle Cie rozumię jak robie reverse to kilka brzegów wewnętrznych robi sie jak border edge i nic poza tym (zrobiłem taki sam model i mam ten sam problem):(

Napisano

usuń tego popsutego bridga

pokaż normalne

Display->Polygons->Face Normals

powinny być skerowane w tą samą stronę jak nie są to zaznaczasz te wielokąty które mają inaczej i odwracasz

Normals->Reverse najlepiej kliknij na małego boxa obok i w opcjach upewnij sie że zaznaczone jest selected face

 

teraz dopiero użuj bridga i powinno zadziałać

Napisano
  • Autor

(Usher) Yeah Yeah wielkie dzieki za pomoc:D;):cool::)

zadziałało

a tak wogole kto zmienił temat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności