BARTUS000 Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 MAM PROBLEM ROBIE TUTORIALA Z HELPA(HELM) I JESTEM PRZY Bridging between edges . I NIE WIEM JAK ZROBIC TEN OSTATNI KROK Select Edit Mesh > Bridge PONIEWARZ MI WYCHODZI COS INNEGO. ZAMIAST TAK JAK NA OBRAZKU BRZEGI LąCZą SIE W JEDNYM MNIEJSCU.:mad:
BARTUS000 Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 w temacie jest link do tego tutorialu na dysku
Destroyer Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 BARTUS000 pokaż fotke i zmień tytuł na np. Bridge problem może jak zaczołeś zaznaczać z dołu po jednej stronie to po drugiej też zacznij też od dołu
hcpiter Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 w temacie jest link do tego tutorialu na dysku tylko on jest na twoim dysku i nikt tego nie zobaczy
piotrek Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Nawet gdyby ten link działał, to i tak nie prowadziłby do tutka. Wszyscy, którzy mogliby ci pomóc, mają pewnie dostęp do manuala, więc podaj jedynie nazwę tutka, a nie wyskakuj z linkami. Pokaż screena, z twojego viewportu.
Destroyer Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 piotrek tu ten tutek Getting Started with Maya > Polygonal Modeling > Lesson 1: Modeling a polygonal mesh >Bridging between edges
BARTUS000 Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 to to tak mi wychodzihttp://img90.imageshack.us/my.php?image=2nv5.png [/url]
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 próbowałem uzyskać taki błąd i już mi sie udało :D i mam rozwiązanie masz odwrócone normalne w jedej z części zaznacz polygony jedego kawałka kliknik normals--> reverse i po kłopocie bridge powinien działać jak ta lala :D
BARTUS000 Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 napewno zle Cie rozumię jak robie reverse to kilka brzegów wewnętrznych robi sie jak border edge i nic poza tym (zrobiłem taki sam model i mam ten sam problem):(
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 usuń tego popsutego bridga pokaż normalne Display->Polygons->Face Normals powinny być skerowane w tą samą stronę jak nie są to zaznaczasz te wielokąty które mają inaczej i odwracasz Normals->Reverse najlepiej kliknij na małego boxa obok i w opcjach upewnij sie że zaznaczone jest selected face teraz dopiero użuj bridga i powinno zadziałać
BARTUS000 Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 (Usher) Yeah Yeah wielkie dzieki za pomoc:D;):cool::) zadziałało a tak wogole kto zmienił temat?
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Last edited by Adek pilnuj sie Adek patrzy :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się