batonx Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Witam, jak modelujecie sciany?? chdzi mi o to czy "sciany, sufit. podloga" to jeden obiekt, czy kazda sciana, sufit itp to oddzielny box?? i czy jezeli wszystko jest jako oddzielny obiekt to czy powierzchnie nachodzace na siebie ( w celu unikniecia przeswitu) spowoduja jakies artefakty itp... thx! vraya jeszcze nie mam, to nie moge sprawdzic:)
polka dot Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 zależy jak ci wygodniej. jeżeli nie sprawi ci to problemu przy nakładaniu materiałów to możesz mieć jako jeden obiekt, możesz też każdą ścianę robić oddzielnie. przecinające się polygony nie spowodują błedów natomiast nakładające się będą na renderze czarne pozdrawiam :D
batonx Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 przecinajace to chodzilo mi , ze mam 2 sciany i jedna "wchodzi" w druga a co rozumiesz przez "nakładające"? :) thx!
MaGuu Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 normalnie - jedna ściana to jeden sześcian nakładające - jedna ściana - dwa sześciany w jednym miejscu, tak, ze poligony są dokładnie w tym samym miejscu. Tak po chłopsku :P
Karrde Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Kome -> na nakładające się poligony też jest sposób. "Secondary ray bias" w globalsach na 0,001-2 i - generalnie - po problemie.
pioootras Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 karrde: a gdzie to sie ustawia bo nie moge znalezc??
arev Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 przeciez napisal, ze w "globalsach" - czyli w zakladce "global switches".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się