Napisano 25 Wrzesień 200618 l Witam, jak modelujecie sciany?? chdzi mi o to czy "sciany, sufit. podloga" to jeden obiekt, czy kazda sciana, sufit itp to oddzielny box?? i czy jezeli wszystko jest jako oddzielny obiekt to czy powierzchnie nachodzace na siebie ( w celu unikniecia przeswitu) spowoduja jakies artefakty itp... thx! vraya jeszcze nie mam, to nie moge sprawdzic:)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l zależy jak ci wygodniej. jeżeli nie sprawi ci to problemu przy nakładaniu materiałów to możesz mieć jako jeden obiekt, możesz też każdą ścianę robić oddzielnie. przecinające się polygony nie spowodują błedów natomiast nakładające się będą na renderze czarne pozdrawiam :D
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor przecinajace to chodzilo mi , ze mam 2 sciany i jedna "wchodzi" w druga a co rozumiesz przez "nakładające"? :) thx!
Napisano 25 Wrzesień 200618 l normalnie - jedna ściana to jeden sześcian nakładające - jedna ściana - dwa sześciany w jednym miejscu, tak, ze poligony są dokładnie w tym samym miejscu. Tak po chłopsku :P
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Kome -> na nakładające się poligony też jest sposób. "Secondary ray bias" w globalsach na 0,001-2 i - generalnie - po problemie.
Napisano 28 Wrzesień 200618 l przeciez napisal, ze w "globalsach" - czyli w zakladce "global switches".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto