Napisano 30 Wrzesień 200618 l Witam;) 3Dmaxem zajmuje sie od niedawna , pomyslalem jednak , ze sproboje wykonac swoje mieszkanko w 3d:) zaczolem od kuchni oraz salonu(jesli tak ten pokoik mozna nazwac) jescze duzo pracy przedemna ale jestem ciekaw Waszych opini , komentarzy i dobrych rad:] jak widac na scianie pojawiaja sie jakies artefakty ;) sproboje to pozniej usunac a tu kuchnia , tu jeszcze wiecej do zrobienia;)
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Salonik kolorystycznie jak we Flamingo XD. Kosz mi się bardzo podoba. Modele wybitne. Lodówka w kuchni ma dziwny materiał (ten metal na szafie również). No i tak mi się zdaję, że ludzie z forum co się na tym znają będą mieli właśnie do niektórych materiałów zastrzeżenia. Jak dla mnie całokształt fajnie się prezentuje. Wytrwałości (w zależności od wielkosci mieszkania ;P ) i pozdrawiam.
Napisano 30 Wrzesień 200618 l fajniusio, ale model lodowki do bani! jak ja otworzę te drzwiczki? daj śrubokręt! :D
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor hehe:) lodowka to narazie taka atrapa stoii;] ale tez nie wiem jaki material zrobic zeby najlepiej pokazac lodowke;] z takim lekkim bumpem
Napisano 30 Wrzesień 200618 l proporcje: jeśli wysokość siedziska kanapy to 70cm to wysokość szafy 1m? masz vraylighty w środku pokoju, lewitujący dywan i lewitującą serwetkę na stole. kieliszki nie pasują do wnętrza. proporcje: nie skaluj szafki nad kuchenką: szerokość wgłebień w drzwiczkach całego kompletu się nie zgadza. materiał kafelek imo jest zbyt połyskliwy: w kuchni nie powinno się stosować tak śliskich kafelek - byle rozlana woda czy sok i już gospodyni domu leży z kurczakiem na podłodze. Pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor dzieki za rady:) poprawie proporcje i niedorobki w pokoju i poprawie kuchnie(Tam to jest niestety masa roboty i masa niedorobek;] no ale bez pracy nie ma kołaczy czy jakos tak;>)
Napisano 15 Październik 200618 l Autor Ech:> malo czasu na 3d(na cokolwiek) ale troszke znalazlem i "dorobilem" kilka elementow tej pracy
Napisano 15 Październik 200618 l A ja zapytam ,czy to wszystko twoje modele? są fajne i wyglądają dość "profesjonalnie"...tekstury do poprawy [podłoga] i jak dla mnie to troche ten kwiatek:)
Napisano 15 Październik 200618 l Autor Oczywiscie , ze KAZDY MODEL jest moj i sam go wykonalem etc. texturki poprawie , musze miec tylko chwilke czasu:( (ale mozecie tez uscicslic co dokladnie w nich sie nie podoba Wam)
Napisano 15 Październik 200618 l :) no to ta podłoga w kuchni jest super śliska... szyba mało prześwituje [tzn tak to wychodzi..] może jakieś hdri mapka za oknem?:) nie wydaje Ci sie zamała ta filiżanka i to obok?:P No i nie podoba mi sie ta zielona ściana w kuchni:) Co do pokoju to tak.. kwiatek -> liście za mało różnią sie od siebie..może wygnij po prostu troszke bardziej niektóre..może jakieś różnice w mapowaniu.. acha i jeden liść Ci przenika drugi..[drugi od dołu].. to w misce to kiwi? jak tak to za mały meszek :) fajna ta husta i inne modele,ale posprawdzaj czy wszystko leży tak jak powinno..wydaje mi się że : -kwiatek jest 5cm nad podłogą -dywan 2cm nad podłogą -ściana lata:P Acha i teraz widze ,że coś jest z oknem.. może lekka zmiana koloru? pozdrawiam ,mam nadzieje że pomogłem:)
Napisano 15 Październik 200618 l Autor hehe dzieki:) to , ze niektore obiekty lataja to wiem,wczesniej tez mowili:) poprzesuwam:] thx
Napisano 15 Październik 200618 l nie poprzesuwam, tylko bierz narzędzie align i do roboty;) Proporcje dalej leżą. Kieliszki do kasacji ---> nie pasują, serwetkę też bym sobie podarował... Kwiat... hehe, zielone bydle ---> za duży. W ostatniej scenie chyba coś napsułeś z materiałem kanapy na bocznych oparciach(?)
Napisano 16 Październik 200618 l Autor Material kanapki warjuje (nie wiem czemu) :/ nie wiem jednak tez jak usunac te artefakty ze sciany. Kieliszki usune , tzn zrobie nowe;) mam nadzieje pasujace . Tak wiem , difenbachia wyglada jak na ruskim nawozie;)) popracuje nad tym kwiatkiem zeby to jakos wygladalo;]] postaram sie dalsze czesci mieszkanka udostepnic;] (i dalszą czesc tego pokoju) :]
Napisano 16 Październik 200618 l Fruwający dywan :> Ładne pomieszczonka, ale ten czerwony daje po oczach...
Napisano 16 Październik 200618 l Jeśli chodzi o artefakty(?), usuń może firankę i spróbuj jeszcze raz zrenderować, poza tym, jak już ktoś zauważył, masz światło VRay'owskie W pokoju, zamiast za oknem.
Napisano 16 Październik 200618 l Autor to cos na scianie jest/bylo wczesniej;> firanka nie ma na to wplywu . myslalem ze to wina dodatkowego DirectLighta ale jednak nie... kurcze:> denerwuje mnie ta "smuga"
Napisano 16 Październik 200618 l szyba w oknie wygląda tak, jakby wisiała przed nim, tzn tak jakbyś powiesił przed oknem jakiegoś boxa, czy coś w tym stylu. to celowe? czy moze to firanka? to powykręcane coś przed oknem (chyba firanka) nie wygląda jak firanka, wiecej - wygląda jak szkło. jak modelowałeś tą firankę? jedno z siedzeń na kanapie jest za długie, nie pasuje do innych. góra szafy wygląda, jakby była pokryta światłowodami. szczegóły... ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto