NCdeIgnis Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Witam;) 3Dmaxem zajmuje sie od niedawna , pomyslalem jednak , ze sproboje wykonac swoje mieszkanko w 3d:) zaczolem od kuchni oraz salonu(jesli tak ten pokoik mozna nazwac) jescze duzo pracy przedemna ale jestem ciekaw Waszych opini , komentarzy i dobrych rad:] jak widac na scianie pojawiaja sie jakies artefakty ;) sproboje to pozniej usunac a tu kuchnia , tu jeszcze wiecej do zrobienia;)
cojots Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Salonik kolorystycznie jak we Flamingo XD. Kosz mi się bardzo podoba. Modele wybitne. Lodówka w kuchni ma dziwny materiał (ten metal na szafie również). No i tak mi się zdaję, że ludzie z forum co się na tym znają będą mieli właśnie do niektórych materiałów zastrzeżenia. Jak dla mnie całokształt fajnie się prezentuje. Wytrwałości (w zależności od wielkosci mieszkania ;P ) i pozdrawiam.
maczuga Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 fajniusio, ale model lodowki do bani! jak ja otworzę te drzwiczki? daj śrubokręt! :D 1
NCdeIgnis Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 hehe:) lodowka to narazie taka atrapa stoii;] ale tez nie wiem jaki material zrobic zeby najlepiej pokazac lodowke;] z takim lekkim bumpem
tweety Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 proporcje: jeśli wysokość siedziska kanapy to 70cm to wysokość szafy 1m? masz vraylighty w środku pokoju, lewitujący dywan i lewitującą serwetkę na stole. kieliszki nie pasują do wnętrza. proporcje: nie skaluj szafki nad kuchenką: szerokość wgłebień w drzwiczkach całego kompletu się nie zgadza. materiał kafelek imo jest zbyt połyskliwy: w kuchni nie powinno się stosować tak śliskich kafelek - byle rozlana woda czy sok i już gospodyni domu leży z kurczakiem na podłodze. Pozdrawiam
NCdeIgnis Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 dzieki za rady:) poprawie proporcje i niedorobki w pokoju i poprawie kuchnie(Tam to jest niestety masa roboty i masa niedorobek;] no ale bez pracy nie ma kołaczy czy jakos tak;>)
NCdeIgnis Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 Ech:> malo czasu na 3d(na cokolwiek) ale troszke znalazlem i "dorobilem" kilka elementow tej pracy
peterr Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 A ja zapytam ,czy to wszystko twoje modele? są fajne i wyglądają dość "profesjonalnie"...tekstury do poprawy [podłoga] i jak dla mnie to troche ten kwiatek:)
NCdeIgnis Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 Oczywiscie , ze KAZDY MODEL jest moj i sam go wykonalem etc. texturki poprawie , musze miec tylko chwilke czasu:( (ale mozecie tez uscicslic co dokladnie w nich sie nie podoba Wam)
peterr Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 :) no to ta podłoga w kuchni jest super śliska... szyba mało prześwituje [tzn tak to wychodzi..] może jakieś hdri mapka za oknem?:) nie wydaje Ci sie zamała ta filiżanka i to obok?:P No i nie podoba mi sie ta zielona ściana w kuchni:) Co do pokoju to tak.. kwiatek -> liście za mało różnią sie od siebie..może wygnij po prostu troszke bardziej niektóre..może jakieś różnice w mapowaniu.. acha i jeden liść Ci przenika drugi..[drugi od dołu].. to w misce to kiwi? jak tak to za mały meszek :) fajna ta husta i inne modele,ale posprawdzaj czy wszystko leży tak jak powinno..wydaje mi się że : -kwiatek jest 5cm nad podłogą -dywan 2cm nad podłogą -ściana lata:P Acha i teraz widze ,że coś jest z oknem.. może lekka zmiana koloru? pozdrawiam ,mam nadzieje że pomogłem:)
NCdeIgnis Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 hehe dzieki:) to , ze niektore obiekty lataja to wiem,wczesniej tez mowili:) poprzesuwam:] thx
Touch Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 nie poprzesuwam, tylko bierz narzędzie align i do roboty;) Proporcje dalej leżą. Kieliszki do kasacji ---> nie pasują, serwetkę też bym sobie podarował... Kwiat... hehe, zielone bydle ---> za duży. W ostatniej scenie chyba coś napsułeś z materiałem kanapy na bocznych oparciach(?)
NCdeIgnis Napisano 16 Październik 2006 Autor Napisano 16 Październik 2006 Material kanapki warjuje (nie wiem czemu) :/ nie wiem jednak tez jak usunac te artefakty ze sciany. Kieliszki usune , tzn zrobie nowe;) mam nadzieje pasujace . Tak wiem , difenbachia wyglada jak na ruskim nawozie;)) popracuje nad tym kwiatkiem zeby to jakos wygladalo;]] postaram sie dalsze czesci mieszkanka udostepnic;] (i dalszą czesc tego pokoju) :]
piotrek Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 Fruwający dywan :> Ładne pomieszczonka, ale ten czerwony daje po oczach...
Touch Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 Jeśli chodzi o artefakty(?), usuń może firankę i spróbuj jeszcze raz zrenderować, poza tym, jak już ktoś zauważył, masz światło VRay'owskie W pokoju, zamiast za oknem.
NCdeIgnis Napisano 16 Październik 2006 Autor Napisano 16 Październik 2006 to cos na scianie jest/bylo wczesniej;> firanka nie ma na to wplywu . myslalem ze to wina dodatkowego DirectLighta ale jednak nie... kurcze:> denerwuje mnie ta "smuga"
Arxis Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 szyba w oknie wygląda tak, jakby wisiała przed nim, tzn tak jakbyś powiesił przed oknem jakiegoś boxa, czy coś w tym stylu. to celowe? czy moze to firanka? to powykręcane coś przed oknem (chyba firanka) nie wygląda jak firanka, wiecej - wygląda jak szkło. jak modelowałeś tą firankę? jedno z siedzeń na kanapie jest za długie, nie pasuje do innych. góra szafy wygląda, jakby była pokryta światłowodami. szczegóły... ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się