Skocz do zawartości

Import tekstury do photoshopa.How


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej pisze ten watek poniewaz stoi przede mna "zabrudzenie" mojego rewolwera. i teraz mam pytanko. zeleli chce miec orientacje gdzie jest jaka czesc modelu na szraym materiale( bo takim jeststal) to co zrobic? jezeli uzyje texportera t otrzymam jpg z siatka a nie sama bitmpa ktora po przerobieniu ede mogl naniesc na rewolwer, dodac refleksy itp. wiec mam pytanko? jak kolejno postepowa czego uzyc itp by miec rozlozona teksuree gotowa do przemalowania ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ooka juz sobie z tym poradizlem. uzylem normal mappingu i texportera wiec moge rozpoczynac malowanko. i tu mam drugie pytanie. jak zdefiniowac przezroczystosc drugiej warastwy(w moim przypadku rdzy) w tyhc mijscach w ktorych sobie tego zazycze? z gory thx

Napisano

Ale w czym ma być ta przezroczystość? W maxie czy photoshopie? W PSie warstwa musi mieć maska. W maxie zależy od renderera, ale generalnie potrzebujesz teksture rdzy oraz maske do niej (jako alfa rdzy, albo oddzielna czarno-biała bitmapa)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności