Napisano 1 Październik 200618 l hej pisze ten watek poniewaz stoi przede mna "zabrudzenie" mojego rewolwera. i teraz mam pytanko. zeleli chce miec orientacje gdzie jest jaka czesc modelu na szraym materiale( bo takim jeststal) to co zrobic? jezeli uzyje texportera t otrzymam jpg z siatka a nie sama bitmpa ktora po przerobieniu ede mogl naniesc na rewolwer, dodac refleksy itp. wiec mam pytanko? jak kolejno postepowa czego uzyc itp by miec rozlozona teksuree gotowa do przemalowania ?
Napisano 1 Październik 200618 l Autor ooka juz sobie z tym poradizlem. uzylem normal mappingu i texportera wiec moge rozpoczynac malowanko. i tu mam drugie pytanie. jak zdefiniowac przezroczystosc drugiej warastwy(w moim przypadku rdzy) w tyhc mijscach w ktorych sobie tego zazycze? z gory thx
Napisano 1 Październik 200618 l Ale w czym ma być ta przezroczystość? W maxie czy photoshopie? W PSie warstwa musi mieć maska. W maxie zależy od renderera, ale generalnie potrzebujesz teksture rdzy oraz maske do niej (jako alfa rdzy, albo oddzielna czarno-biała bitmapa)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor oka juz woroszylow kliment mi omogl zrobilem mapowanie normal mapa w unwrapie i w photoshopi na jej podstawie maluje sobie blend'a do wrayblend mtl.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto