syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Witam wszystkich 1. Przepalenia widoczne na obrazku 2. Jak je wyeliminować? 3. Renderuje w v-rayu Było dobrze to cos zchrzaniłem teraz nie moge dojść do ładu prosze o szybką odpowidż;)
piksar Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 ja bym sie wstrzymał do nałożenia materiałów dodatkowo w zakladce color maping zmien na HSV expotential dobrze godom ? jak nie to skasuje
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 piksar materiały juz miałem nałożone i wychodziło to samo ale sprobuje taj jak mowisz zaraz zapodam łobrozek;)
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 oto obrazej juz lepiej ale to nie to co ma byc
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 no Marcin pomoglo jest ok jak bede miał jeszcze jakieś pytanka to zapytam wielkie dzieki chlopaki:)
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 znów ja teraz cos z colorami jest nie tak jako mam zredukowac ciemny kolor sciany tej gdzie sa okna ?Powinna być biala?
voyager Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Zmniejsz GI Saturation w ustawieniach.
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 kurcze czuje sie jak dziecko prowadzone za reke ;( dzieki wielkie Voyager
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 ok ostatnie juz chyba pytanie na dzisiaj jak zmniejszyc te plamy kolo okien? mam wysoki multiplier w skylight bo jakos sceny rozjasnic nie moglem
voyager Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 W żaluzjach nie masz czasami koloru RGB 255,255,255 ? Jak tak, to zmień. Zwiększyłbym też jakość GI i zmniejszył natężenie światła z zewnątrz i/lub Bright multipiler w color mappingu
Marcin Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 zwieksz ilość Hsph w irradiance map i zanzacz check sample visibility, poza tym to może być tez spowodowne secondary bounces.
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 nie wiem co masz na mysli z jakoscia GI? To znaczy?
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 idzie sie zalamac zapominam o tym ze Hsph w irradiance map zmniejszam zeby sie szybciej liczylo;(
voyager Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 primo. Nie pisz post pod postem. Używaj przycisku edit secundo. W irradiance map Zmień Current preset na low, lub medium - o to mi chodziło
syriusz 27 Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 Juz jest ok wystarczyło podnieść rozdzielczość,dzieki wszystkim za pomoc.
klikus1984 Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 W odniesieniu do ustawien rendera, ktore podales jako screen. Jezli ustawiasz IR na Very Low, to nie ma sie co dziwic, ze cienie wogole nie sa tam, gdzie powinny byc. Stad te twoje przepalenia w naroznikach, czyli tam, gdzie teoretycznie powinien byc cien. Moim zdaniem Very Low w ustawieniach sluzy tylko do podgladu calosci natezenia swiatla, z poprawnoscia fizyczna, czyli nijako odpowiednim cieniowaniem nie ma to nic wspolnego. jezli ustawisz na Very High , lub high w opcjach IR jestem penien ze nie bedziesz mial zadnych przepalen. MOzesz rowniez sprobowac uzyc Quasi MOnte carlo jako first Bounce, lub dobrac odpowiednie parametry dla IR custom clrtrsh - okresla czulosc na barwy GI. Im mniejsze wartosci tym ir staje sie bardziej czula na wszelkie zmiany. dist tresh - wieksza wartosc spowoduje uwzglenienie wiekszej dokladnosci tam, gdzie obiekty sa blisko siebie, czyli ogolnie wiecej sampli tam, dzie jest wieksze zageszczenie :P Nrm tresh - mniejsze wartosci spowoduja wieksza czulosc na linie powierzchni oraz male detale :) Max i Min rate mozna to zrozumiec analogicznie do Ataptive Subdivision, czyli nad sample i pod sample ( nie jest to to samo, ale mozna sobie to latwiej wyobrazic ). Te parametry maja zasadniczy wplyw na IR. Moim zdaniem dobre wartosci to Max=(-3) ^ Min=( 0 lub 1 ) Ir jest wlasnicie taka wersja QMC, w ktorej mozna powiedziec silnikowi renderujacemu, zeby na pewne zeczy zwracal mniejsza a na inne wieksza uwage. Dobranie odpowiednich ustawien gwarantuje moim zdaniem niepokonana jeszce przez inna metode wydajenosc jezeli chodzi o Czas i jakosc :) jezeli nie wytlumaczylem tego dostatecznie zapraszam na : http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_advancedimap.htm Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się