Napisano 2 Październik 200618 l Witam wszystkich 1. Przepalenia widoczne na obrazku 2. Jak je wyeliminować? 3. Renderuje w v-rayu Było dobrze to cos zchrzaniłem teraz nie moge dojść do ładu prosze o szybką odpowidż;)
Napisano 2 Październik 200618 l ja bym sie wstrzymał do nałożenia materiałów dodatkowo w zakladce color maping zmien na HSV expotential dobrze godom ? jak nie to skasuje
Napisano 2 Październik 200618 l Autor piksar materiały juz miałem nałożone i wychodziło to samo ale sprobuje taj jak mowisz zaraz zapodam łobrozek;)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor no Marcin pomoglo jest ok jak bede miał jeszcze jakieś pytanka to zapytam wielkie dzieki chlopaki:)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor znów ja teraz cos z colorami jest nie tak jako mam zredukowac ciemny kolor sciany tej gdzie sa okna ?Powinna być biala?
Napisano 2 Październik 200618 l Autor kurcze czuje sie jak dziecko prowadzone za reke ;( dzieki wielkie Voyager
Napisano 2 Październik 200618 l Autor ok ostatnie juz chyba pytanie na dzisiaj jak zmniejszyc te plamy kolo okien? mam wysoki multiplier w skylight bo jakos sceny rozjasnic nie moglem
Napisano 2 Październik 200618 l W żaluzjach nie masz czasami koloru RGB 255,255,255 ? Jak tak, to zmień. Zwiększyłbym też jakość GI i zmniejszył natężenie światła z zewnątrz i/lub Bright multipiler w color mappingu
Napisano 2 Październik 200618 l zwieksz ilość Hsph w irradiance map i zanzacz check sample visibility, poza tym to może być tez spowodowne secondary bounces.
Napisano 2 Październik 200618 l Autor idzie sie zalamac zapominam o tym ze Hsph w irradiance map zmniejszam zeby sie szybciej liczylo;(
Napisano 2 Październik 200618 l primo. Nie pisz post pod postem. Używaj przycisku edit secundo. W irradiance map Zmień Current preset na low, lub medium - o to mi chodziło
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Juz jest ok wystarczyło podnieść rozdzielczość,dzieki wszystkim za pomoc.
Napisano 5 Październik 200618 l W odniesieniu do ustawien rendera, ktore podales jako screen. Jezli ustawiasz IR na Very Low, to nie ma sie co dziwic, ze cienie wogole nie sa tam, gdzie powinny byc. Stad te twoje przepalenia w naroznikach, czyli tam, gdzie teoretycznie powinien byc cien. Moim zdaniem Very Low w ustawieniach sluzy tylko do podgladu calosci natezenia swiatla, z poprawnoscia fizyczna, czyli nijako odpowiednim cieniowaniem nie ma to nic wspolnego. jezli ustawisz na Very High , lub high w opcjach IR jestem penien ze nie bedziesz mial zadnych przepalen. MOzesz rowniez sprobowac uzyc Quasi MOnte carlo jako first Bounce, lub dobrac odpowiednie parametry dla IR custom clrtrsh - okresla czulosc na barwy GI. Im mniejsze wartosci tym ir staje sie bardziej czula na wszelkie zmiany. dist tresh - wieksza wartosc spowoduje uwzglenienie wiekszej dokladnosci tam, gdzie obiekty sa blisko siebie, czyli ogolnie wiecej sampli tam, dzie jest wieksze zageszczenie :P Nrm tresh - mniejsze wartosci spowoduja wieksza czulosc na linie powierzchni oraz male detale :) Max i Min rate mozna to zrozumiec analogicznie do Ataptive Subdivision, czyli nad sample i pod sample ( nie jest to to samo, ale mozna sobie to latwiej wyobrazic ). Te parametry maja zasadniczy wplyw na IR. Moim zdaniem dobre wartosci to Max=(-3) ^ Min=( 0 lub 1 ) Ir jest wlasnicie taka wersja QMC, w ktorej mozna powiedziec silnikowi renderujacemu, zeby na pewne zeczy zwracal mniejsza a na inne wieksza uwage. Dobranie odpowiednich ustawien gwarantuje moim zdaniem niepokonana jeszce przez inna metode wydajenosc jezeli chodzi o Czas i jakosc :) jezeli nie wytlumaczylem tego dostatecznie zapraszam na : http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_advancedimap.htm Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto