Yorki Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Chcialbym abyscie mi doradzili jaki sprzet wybrac do 3d max'a ... ok. 2000 zl (bez monitora), mam gotowke i bede skladal w czesciach na allegro, jak na poczatek mam taka konfiguracje : AMD 3500+ 1 GB Ati X1600XT 256MB 250 GB To te glowne rzeczy, czy wedlug was to dobra konfiguracja, czy lepiej bylo by cos zmienic ? Jeszcze chce zaznaczyc ze mam zamiar bawic sie w O/C, wiec troche to uwydajni slabsze czesci :)
piksar Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 wszystko zależy od Twoich umiejętności i potrzeb. ja bym ramulca dokupił - tak do 2GB minumum
mirach Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Wiesz, ja długi czas robiłem w maxie na AMD 1Ghz i 256 Ramu... nie moge powiedzieć żeby było to wspaniałe doświadczenie :) Teraz miałem okazje popracować na maxie na kilku roznych kompach. W sumie co moge doradzić to dużo Ramu, tak jak piksar powiada z 2GB było by fajnie (może przesadza z tym minmum :) ). Bardzo miłym dodatkiem jest 2 rdzeniowy procek. Karta graficzna to już bardziej bajer. Chyba że chcesz żeby ci się wszystkie normale, odbicia itp wyświetlały w viewportach. pozdrawiam Mirach
SUPER_OkO Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Np. Atlon X2 3800+ - 679 zl plyta Gigabyta M555 - 349zl ram Gaila DDR2 800hz 1GB - 605zl grafa GF 6600GT - 300zl razem 1935zl Wzialem zestaw tak na chybil trafil poki co. Ale sam planuje w najblizszym czasie kupic cos podobnego tylko ze z 2gb ramu odrazu. Chyba, ze bardzo bardzo ci zalezy na super grafie i wolisz pograc w gierki niz sie rozwijac intelektualnie to prosze cie bardzo.
krzyhhh Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 a czy przypadkiem graficzna nie odpowiada za płynność renderowania w viewportach ?? mogę sie mylić
SUPER_OkO Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 chyba wyswietlania. Jak ktos robi caly czas siateczki z 4mln poly no to oczywiscie, ze bedzie szukal dobrej grafy zeby sie dalo pracowac, a gf6600 spokojnie uciagnie 2mln poly - z tego co czytalem
mirach Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Odpowiada. Ale wg mnie to jest najmiejszy problem, bo zawsze można coś schować w scenie, a w najgorszym przypadku robic w paru scenach a później połączyć przed samym renderem. Najważniejsze to RAM który nie sypie błędami i procek który nie traci stabilności podczas dlugich godzin renderu :) Więc finałowa moja rada - patrz na jakość rzeczy których kupujesz, bo lepiej mieć ciut gorszy sprzęt na ktorym można polegać, niż szybszy który będzie ci się sypał. mirach
KLICEK Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 jezeli o mnie chodzi to 1000 zl bym wyrzygal na sama grafike ... i duzo ramu nawet kosztem procka ale tutaj wlasnie chodzi dokladnie o to co robisz, czy modele idace w kilka mln poly czy renderujesz ;] no albo robisz i to i to , tylko wtedy dorzuc do tych 2k jeszcze 2gie tyle ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się