Napisano 3 Październik 200618 l Chcialbym abyscie mi doradzili jaki sprzet wybrac do 3d max'a ... ok. 2000 zl (bez monitora), mam gotowke i bede skladal w czesciach na allegro, jak na poczatek mam taka konfiguracje : AMD 3500+ 1 GB Ati X1600XT 256MB 250 GB To te glowne rzeczy, czy wedlug was to dobra konfiguracja, czy lepiej bylo by cos zmienic ? Jeszcze chce zaznaczyc ze mam zamiar bawic sie w O/C, wiec troche to uwydajni slabsze czesci :)
Napisano 3 Październik 200618 l wszystko zależy od Twoich umiejętności i potrzeb. ja bym ramulca dokupił - tak do 2GB minumum
Napisano 3 Październik 200618 l Wiesz, ja długi czas robiłem w maxie na AMD 1Ghz i 256 Ramu... nie moge powiedzieć żeby było to wspaniałe doświadczenie :) Teraz miałem okazje popracować na maxie na kilku roznych kompach. W sumie co moge doradzić to dużo Ramu, tak jak piksar powiada z 2GB było by fajnie (może przesadza z tym minmum :) ). Bardzo miłym dodatkiem jest 2 rdzeniowy procek. Karta graficzna to już bardziej bajer. Chyba że chcesz żeby ci się wszystkie normale, odbicia itp wyświetlały w viewportach. pozdrawiam Mirach
Napisano 3 Październik 200618 l Np. Atlon X2 3800+ - 679 zl plyta Gigabyta M555 - 349zl ram Gaila DDR2 800hz 1GB - 605zl grafa GF 6600GT - 300zl razem 1935zl Wzialem zestaw tak na chybil trafil poki co. Ale sam planuje w najblizszym czasie kupic cos podobnego tylko ze z 2gb ramu odrazu. Chyba, ze bardzo bardzo ci zalezy na super grafie i wolisz pograc w gierki niz sie rozwijac intelektualnie to prosze cie bardzo.
Napisano 3 Październik 200618 l a czy przypadkiem graficzna nie odpowiada za płynność renderowania w viewportach ?? mogę sie mylić
Napisano 3 Październik 200618 l chyba wyswietlania. Jak ktos robi caly czas siateczki z 4mln poly no to oczywiscie, ze bedzie szukal dobrej grafy zeby sie dalo pracowac, a gf6600 spokojnie uciagnie 2mln poly - z tego co czytalem
Napisano 3 Październik 200618 l Odpowiada. Ale wg mnie to jest najmiejszy problem, bo zawsze można coś schować w scenie, a w najgorszym przypadku robic w paru scenach a później połączyć przed samym renderem. Najważniejsze to RAM który nie sypie błędami i procek który nie traci stabilności podczas dlugich godzin renderu :) Więc finałowa moja rada - patrz na jakość rzeczy których kupujesz, bo lepiej mieć ciut gorszy sprzęt na ktorym można polegać, niż szybszy który będzie ci się sypał. mirach
Napisano 3 Październik 200618 l jezeli o mnie chodzi to 1000 zl bym wyrzygal na sama grafike ... i duzo ramu nawet kosztem procka ale tutaj wlasnie chodzi dokladnie o to co robisz, czy modele idace w kilka mln poly czy renderujesz ;] no albo robisz i to i to , tylko wtedy dorzuc do tych 2k jeszcze 2gie tyle ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto