Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcialbym abyscie mi doradzili jaki sprzet wybrac do 3d max'a ... ok. 2000 zl (bez monitora), mam gotowke i bede skladal w czesciach na allegro, jak na poczatek mam taka konfiguracje :

 

AMD 3500+

1 GB

Ati X1600XT 256MB

250 GB

 

To te glowne rzeczy, czy wedlug was to dobra konfiguracja, czy lepiej bylo by cos zmienic ? Jeszcze chce zaznaczyc ze mam zamiar bawic sie w O/C, wiec troche to uwydajni slabsze czesci :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystko zależy od Twoich umiejętności i potrzeb.

ja bym ramulca dokupił - tak do 2GB minumum

Napisano

Wiesz, ja długi czas robiłem w maxie na AMD 1Ghz i 256 Ramu... nie moge powiedzieć żeby było to wspaniałe doświadczenie :)

Teraz miałem okazje popracować na maxie na kilku roznych kompach. W sumie co moge doradzić to dużo Ramu, tak jak piksar powiada z 2GB było by fajnie (może przesadza z tym minmum :) ). Bardzo miłym dodatkiem jest 2 rdzeniowy procek. Karta graficzna to już bardziej bajer. Chyba że chcesz żeby ci się wszystkie normale, odbicia itp wyświetlały w viewportach.

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

Np. Atlon X2 3800+ - 679 zl

plyta Gigabyta M555 - 349zl

ram Gaila DDR2 800hz 1GB - 605zl

grafa GF 6600GT - 300zl

 

razem 1935zl

 

Wzialem zestaw tak na chybil trafil poki co. Ale sam planuje w najblizszym czasie kupic cos podobnego tylko ze z 2gb ramu odrazu. Chyba, ze bardzo bardzo ci zalezy na super grafie i wolisz pograc w gierki niz sie rozwijac intelektualnie to prosze cie bardzo.

Napisano

a czy przypadkiem graficzna nie odpowiada za płynność renderowania w viewportach ?? mogę sie mylić

Napisano

chyba wyswietlania. Jak ktos robi caly czas siateczki z 4mln poly no to oczywiscie, ze bedzie szukal dobrej grafy zeby sie dalo pracowac, a gf6600 spokojnie uciagnie 2mln poly - z tego co czytalem

Napisano

Odpowiada. Ale wg mnie to jest najmiejszy problem, bo zawsze można coś schować w scenie, a w najgorszym przypadku robic w paru scenach a później połączyć przed samym renderem. Najważniejsze to RAM który nie sypie błędami i procek który nie traci stabilności podczas dlugich godzin renderu :)

Więc finałowa moja rada - patrz na jakość rzeczy których kupujesz, bo lepiej mieć ciut gorszy sprzęt na ktorym można polegać, niż szybszy który będzie ci się sypał.

 

mirach

Napisano

jezeli o mnie chodzi to 1000 zl bym wyrzygal na sama grafike ... i duzo ramu nawet kosztem procka

 

ale tutaj wlasnie chodzi dokladnie o to co robisz, czy modele idace w kilka mln poly czy renderujesz ;] no albo robisz i to i to , tylko wtedy dorzuc do tych 2k jeszcze 2gie tyle ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności