Napisano 5 Październik 200619 l Mam pytanko takiej tresci. Jak zmusic Vraya do tego aby uzywal mapy HDR do reflections .Do slota reflections wrzucam mape hdri, enviroment jest normlanie vraysky. Wychodzi czarne lub mardzo ciemne jak przez przydymione szklo podczas gdy wszystko inne jest przepalone wrecz
Napisano 5 Październik 200619 l Musisz multiplayera mapy HDRI zwiększyć BARDZO. Generalnie Sun i Sky jest do tego żeby nie dawać HDRI. Obie techniki są bardzo fajne, ale do innych zastosowań i łączenie ich jest niepotrzebne. Powiedz do czego Ci to potrzebne to znajdziemy optymalne rozwiązanie.
Napisano 5 Październik 200619 l Autor robie wizke pierzeii ryneczku i potrzeba mi jakis refleksow nieba w szybach bo wychodzi bardzo jak martwa natura :)
Napisano 5 Październik 200619 l Fakt że brak chmur w VraySky boli. Z drugiej strony, to raczej kwestia dobrego ustawienia materiału szkła, bo da się ładną fotke zrobić przy bezchmurnym niebie. Z drugiej strony, jeżeli nie radzisz sobie z materiałem szyby to faktycznie wsadzenie HDRI jest najlepszym pomysłem. Tylko musisz mu multiplayera bardzo podciągnąć (najlepiej użyć mapy VrayHDRI).
Napisano 5 Październik 200619 l Autor now lasnie o to chodzi do poprzedniego posta dolaczylem aktualne testy, jakie masz/macie sugestie....... narazie bieda :/
Napisano 5 Październik 200619 l Po pierwsze - VrayPhysical camery użyj i ustaw tak ekspozycje aby mieć w miare prawidłową jasność nieba. Niebo masz o wiele za ciemne, a materiały za jasne. Możesz próbować wsadzić na planie jakieś zdjęcie miejskie w miejscu gdzie łapie się odbicie na oknach.
Napisano 6 Październik 200619 l Po co sie meczyc, dodaj w ps'ie. Beda takie jak bedziesz chcial i szybciej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto