mtr Napisano 10 Październik 2006 Share Napisano 10 Październik 2006 Witajcie, mam problem jak zmapować głowę używając Unwrap UVW w 3ds max 5 ?? Zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać. Mój modelik wygląda tak: http://img127.imageshack.us/my.php?image=h5lj6.jpg http://img122.imageshack.us/my.php?image=h1cl5.jpg http://img244.imageshack.us/my.php?image=h2kt1.jpg Macie jakieś własne metody mapowania głów w tej starej wersji? Jak sobie radziliście w niej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 10 Październik 2006 Share Napisano 10 Październik 2006 Nie wiem, czy powinienem się wypowiadać - z organiki generlanie nie jestem zbyt dobry, ale ja zrobiłbym to mapowaniem cylindrycznym, bez caps, szew z tyłu głowy, a potem trochę roboty w Unwrap. Ewentualnie uszy możnaby jakoś inaczej oddzielnie. Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 10 Październik 2006 Share Napisano 10 Październik 2006 Na początek zrób porządny model. A potem tak jak Lucas mówi albo pluginem Unfold 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 10 Październik 2006 Share Napisano 10 Październik 2006 ja bym sie pobawil w wings na przyklad, darmowy program, a mozliwosci automatycznego mapowania ma na prawde spoko, szybciej i latwiej niz w maksie 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 10 Październik 2006 Share Napisano 10 Październik 2006 polecam blender'a do mapowania, naprawde bardzo łatwo zmapować obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się