Eric_Draven Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 w ramach szkolenia. Siatka jest ochydna. Pokazuje ją żebyście uwierzyli :P Każda krytyka jaknajbardziej mile widziana. Oczywiscie to WIP. Następny tydzień bede poprawiał siatke;) . Może sie czegoś naucze ;) co ja jeszcze... ... A! jak tu sie wstawai ikonki do postu? :P
Adek_CG Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 fajnie wyglada, jeden z moich ulubionych smiglowcow, jesli nie ulubiony :D, no i chyba najlepszy smiglowiec szturmowy swiata ;), tylko ze proporcje chyba troszke ci sie nie zgadzaja z oryginalem, troche tu za wasko i troche tam..., mam wrazenie ze nos jest troche zbyt dlugi i troche zbyt waski, tak samo sprawa ma sie z ogonem,chodzi mi tu o statecznik pionowy oraz zwerzenie na koncu belki ogonowej przed statecznikiem , wydaje mi sie ze cos mu dzialko przyblokowales... ono ma dosc spory wychyl w gore i w dol, ale maly na boki, a ty je tam chyba na stale prytwierdziles w jednej pozycji ;), dzialko powinno byc pod silnikami a u ciebie jest troche zabardzo z przodu..., no ale calosc nie zmienia faktu ze jest to piekna maszyna..., jak zrobisz texturki to nabierze jescze wiecej charakteru...
ledyr Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 heloł! W sumie na śmigłowcach to je sie nie znam bo ja prosty grafik-amator z Gdańska jestem no ale jak na samego mesha to wyglada całkiem fajnie :) MAY THE FORCE BE WITH YOU :D
Por@szek Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 Pod wzgledem technicznym, do modelu nie mam wiekszych zastrzezen. Pare drobiazgow ale generalnie fajnie. Pod wzgledem wiernego przeniesienia Werewolf'a z papierow w 3d nie wiem, nie robilem go nigdy a nie jestem tez takim lotniczym zboczenscem jak empeck :].
_michal Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 nie jestem tez takim lotniczym zboczenscem jak empeck :]. Wypraszam sobie. Ja jestem lotniczym zboczeńcem estetą, wg mnie gdzieś w latach 50-60 ubiegłego wieku skończyło się lotnictwo, a zaczęły się latające komputery, które mnie nie kręcą. Bardzo ładny Kamov, na pierwszy rzut oka całkiem nieźle się prezentuje, siatka nie jest wcale taka straszna jak piszesz, podoba się, ale polycount to pod RTS'a chyba :) NIe wiem czy widziałeś tego Kamova z nadchodzącego dodatku do sima Lock-On: [1] [2] [3] Podwozie będziesz robić statyczne czy animowane? I może to wina perspektywy, ale płaty wirnika wydają się krótkie, poza tym płaty górnego wirnika IMHO nie powinny się unosić do góry w statycznej wersji.
Eric_Draven Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 coś mi sie zdaje że zaczne go od początku ;) w jakimś rozsądniejszym większym polycouncie dziób jest faktycznie za długi, świetne oko Adek. Jest dłuższy tylko o 5% jaktyś to zobaczył? empecik Wybrałem do modelowania ten sprzęcik bo ze wszpółczesnego lotnictwa ten śmigłowiec jest chyba najmniej skomputeryzowany. Najbardziej ludzkie sterowanie. no i uderza prostotą. KompuApahe musi obsługiwać 2 ludzi. Tu wystarczy jeden pilot. Projektanci Kamova mają łeb na karku. Zwłaszcza że układ dwurotorowy jest chyba najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla śmigłowców. Czyli kolejne dni upłyną mi na zrobieniu go od podstaw niemalże jeszcze raz. Może wtedy bedzie to coś przypominało ;) Dzieki wszystkim za rady i komenty Stay tuned
_michal Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Nie przesadzaj, nie każdy model musi miec 40k na external. To nie musi być model do Flight Simulatora, czy LockOn. Ważne by wyglądał dobrze przy założonym polycouncie, z tym RTS'em to żart był. Jak w 3k się zmieścisz i bedzie wyglądać porządnie to będzie się czym pochwalić, jeśli zaczniesz wchodzić w polycount ~40k to zaczynają się inne problemy, wiem coś o tym robię samolot który ma 45tys trisów w tej chwili i jest to mnóstwo pracy. Na początek lepiej zrobić ~5k, ale skończyć. Przy wyższych ilościach ścianek potrzeba żelaznego samozaparcia by projekt skończyć. PS. ja Ci kurr. dam empecika ;)
Eric_Draven Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 z tym empecikiem chyba nie jestem pierwszy ;) a Tak na serio zaczne sobie sam pomagac. przede wszystkim należało by wywalic obecną kabine i szybe i zrobić to na teksturze. no to zmierzamy do 3k. Jeśli by to wkleić na jakis darmowy engine to wcale nie jest dużo.
Eric_Draven Napisano 17 Październik 2006 Autor Napisano 17 Październik 2006 3 kroki do przodu, 2 kroki w tył znalazłem troche blueprintów kamova jakby kto chciał (będzie z 5, różne wersje)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się