Skocz do zawartości

Model3d : Ka 50


Eric_Draven

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fajnie wyglada, jeden z moich ulubionych smiglowcow, jesli nie ulubiony :D, no i chyba najlepszy smiglowiec szturmowy swiata ;), tylko ze proporcje chyba troszke ci sie nie zgadzaja z oryginalem, troche tu za wasko i troche tam..., mam wrazenie ze nos jest troche zbyt dlugi i troche zbyt waski, tak samo sprawa ma sie z ogonem,chodzi mi tu o statecznik pionowy oraz zwerzenie na koncu belki ogonowej przed statecznikiem , wydaje mi sie ze cos mu dzialko przyblokowales... ono ma dosc spory wychyl w gore i w dol, ale maly na boki, a ty je tam chyba na stale prytwierdziles w jednej pozycji ;), dzialko powinno byc pod silnikami a u ciebie jest troche zabardzo z przodu..., no ale calosc nie zmienia faktu ze jest to piekna maszyna..., jak zrobisz texturki to nabierze jescze wiecej charakteru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem tez takim lotniczym zboczenscem jak empeck :].

Wypraszam sobie. Ja jestem lotniczym zboczeńcem estetą, wg mnie gdzieś w latach 50-60 ubiegłego wieku skończyło się lotnictwo, a zaczęły się latające komputery, które mnie nie kręcą.

 

Bardzo ładny Kamov, na pierwszy rzut oka całkiem nieźle się prezentuje, siatka nie jest wcale taka straszna jak piszesz, podoba się, ale polycount to pod RTS'a chyba :)

 

NIe wiem czy widziałeś tego Kamova z nadchodzącego dodatku do sima Lock-On: [1] [2] [3]

 

Podwozie będziesz robić statyczne czy animowane?

 

I może to wina perspektywy, ale płaty wirnika wydają się krótkie, poza tym płaty górnego wirnika IMHO nie powinny się unosić do góry w statycznej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi sie zdaje że zaczne go od początku ;)

 

w jakimś rozsądniejszym większym polycouncie

dziób jest faktycznie za długi, świetne oko Adek. Jest dłuższy tylko o 5% jaktyś to zobaczył?

empecik Wybrałem do modelowania ten sprzęcik bo ze wszpółczesnego lotnictwa ten śmigłowiec jest chyba najmniej skomputeryzowany. Najbardziej ludzkie sterowanie. no i uderza prostotą. KompuApahe musi obsługiwać 2 ludzi. Tu wystarczy jeden pilot. Projektanci Kamova mają łeb na karku. Zwłaszcza że układ dwurotorowy jest chyba najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla śmigłowców.

 

Czyli kolejne dni upłyną mi na zrobieniu go od podstaw niemalże jeszcze raz. Może wtedy bedzie to coś przypominało ;) Dzieki wszystkim za rady i komenty

Stay tuned

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, nie każdy model musi miec 40k na external. To nie musi być model do Flight Simulatora, czy LockOn. Ważne by wyglądał dobrze przy założonym polycouncie, z tym RTS'em to żart był. Jak w 3k się zmieścisz i bedzie wyglądać porządnie to będzie się czym pochwalić, jeśli zaczniesz wchodzić w polycount ~40k to zaczynają się inne problemy, wiem coś o tym robię samolot który ma 45tys trisów w tej chwili i jest to mnóstwo pracy. Na początek lepiej zrobić ~5k, ale skończyć. Przy wyższych ilościach ścianek potrzeba żelaznego samozaparcia by projekt skończyć.

 

PS. ja Ci kurr. dam empecika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności