Jump to content

Model3d : Ka 50


Eric_Draven

Recommended Posts

w ramach szkolenia. Siatka jest ochydna. Pokazuje ją żebyście uwierzyli :P

Każda krytyka jaknajbardziej mile widziana.

Oczywiscie to WIP. Następny tydzień bede poprawiał siatke;) . Może sie czegoś naucze ;)

 

ka50reelpu5.jpg

 

 

co ja jeszcze...

... A! jak tu sie wstawai ikonki do postu? :P

Link to comment
Share on other sites

fajnie wyglada, jeden z moich ulubionych smiglowcow, jesli nie ulubiony :D, no i chyba najlepszy smiglowiec szturmowy swiata ;), tylko ze proporcje chyba troszke ci sie nie zgadzaja z oryginalem, troche tu za wasko i troche tam..., mam wrazenie ze nos jest troche zbyt dlugi i troche zbyt waski, tak samo sprawa ma sie z ogonem,chodzi mi tu o statecznik pionowy oraz zwerzenie na koncu belki ogonowej przed statecznikiem , wydaje mi sie ze cos mu dzialko przyblokowales... ono ma dosc spory wychyl w gore i w dol, ale maly na boki, a ty je tam chyba na stale prytwierdziles w jednej pozycji ;), dzialko powinno byc pod silnikami a u ciebie jest troche zabardzo z przodu..., no ale calosc nie zmienia faktu ze jest to piekna maszyna..., jak zrobisz texturki to nabierze jescze wiecej charakteru...

Link to comment
Share on other sites

nie jestem tez takim lotniczym zboczenscem jak empeck :].

Wypraszam sobie. Ja jestem lotniczym zboczeńcem estetą, wg mnie gdzieś w latach 50-60 ubiegłego wieku skończyło się lotnictwo, a zaczęły się latające komputery, które mnie nie kręcą.

 

Bardzo ładny Kamov, na pierwszy rzut oka całkiem nieźle się prezentuje, siatka nie jest wcale taka straszna jak piszesz, podoba się, ale polycount to pod RTS'a chyba :)

 

NIe wiem czy widziałeś tego Kamova z nadchodzącego dodatku do sima Lock-On: [1] [2] [3]

 

Podwozie będziesz robić statyczne czy animowane?

 

I może to wina perspektywy, ale płaty wirnika wydają się krótkie, poza tym płaty górnego wirnika IMHO nie powinny się unosić do góry w statycznej wersji.

Link to comment
Share on other sites

coś mi sie zdaje że zaczne go od początku ;)

 

w jakimś rozsądniejszym większym polycouncie

dziób jest faktycznie za długi, świetne oko Adek. Jest dłuższy tylko o 5% jaktyś to zobaczył?

empecik Wybrałem do modelowania ten sprzęcik bo ze wszpółczesnego lotnictwa ten śmigłowiec jest chyba najmniej skomputeryzowany. Najbardziej ludzkie sterowanie. no i uderza prostotą. KompuApahe musi obsługiwać 2 ludzi. Tu wystarczy jeden pilot. Projektanci Kamova mają łeb na karku. Zwłaszcza że układ dwurotorowy jest chyba najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla śmigłowców.

 

Czyli kolejne dni upłyną mi na zrobieniu go od podstaw niemalże jeszcze raz. Może wtedy bedzie to coś przypominało ;) Dzieki wszystkim za rady i komenty

Stay tuned

Link to comment
Share on other sites

Nie przesadzaj, nie każdy model musi miec 40k na external. To nie musi być model do Flight Simulatora, czy LockOn. Ważne by wyglądał dobrze przy założonym polycouncie, z tym RTS'em to żart był. Jak w 3k się zmieścisz i bedzie wyglądać porządnie to będzie się czym pochwalić, jeśli zaczniesz wchodzić w polycount ~40k to zaczynają się inne problemy, wiem coś o tym robię samolot który ma 45tys trisów w tej chwili i jest to mnóstwo pracy. Na początek lepiej zrobić ~5k, ale skończyć. Przy wyższych ilościach ścianek potrzeba żelaznego samozaparcia by projekt skończyć.

 

PS. ja Ci kurr. dam empecika ;)

Link to comment
Share on other sites

z tym empecikiem chyba nie jestem pierwszy ;)

 

a Tak na serio zaczne sobie sam pomagac. przede wszystkim należało by wywalic obecną kabine i szybe i zrobić to na teksturze.

no to zmierzamy do 3k. Jeśli by to wkleić na jakis darmowy engine to wcale nie jest dużo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy