Napisano 16 Październik 200618 l Zacząłem prace nad nowym demkiem bo stare ma już 5 lat i śmierdzi tęchlizną. Chciałbym aby to demo jakoś wyglądało, stąd pomysł na taki otwarty wątek aby każdy mógł krytykować cały czas w trakcie powstawania demka. Za wszelkie uwagi i porady z góry dziękuję, licząc na to, że wasza pomoc zmobilizuje mnie do pracy a w efekcie do powstania dema, które da się jakoś oglądać... może komuś gdzieś się później spodoba...zobaczymy. Postaram się na bierząco wrzucać updaty. Z racji, że demo jest mocno pod kątem animacji, zapewne trafi tu trochę plików video... ale na razie nie mam pomysłu gdzie je wrzucać w necie aby każdy mógł spokojnie je oglądać. Jakieś sugestie? Załączam kilka modeli in progress... będą otwierały demo przelatując przez ekran w odpowiedni dla siebie sposób, robiąc różne rzeczy... docelowo zbudują piramidę, która niestety nie wytrzyma zbyt długo To będzie pierwsza część demka. Koncepty do tych modelików są autorstwa Andrew Bella. pozdrawiam
Napisano 16 Październik 200618 l WitaM!! modeliki cool :) filmiki wrzucaj tutaj rapidshare.de czekamy na pierwsze animacyjki :) pozdro i powodzenia
Napisano 16 Październik 200618 l a może byś zrobił kręcący się wolno podest (już troszkę oklepane) na którym jest model i wykonuje jakąś sekwencję ruchu , np. bieg ( tyle że w miejscu) i zaczyna się od pokazania siatki modelu i podczas obrotu przybywa powoli bajerów od textur przez jakieś włoski aż po GI. Każdy model może robić co innego of course ;) możesz nawet pokusić się o zbudowanie jakiejś logicznej fabułki z tego. Ten pierwszy może się nerwowo i z przestrachem rozglądać na boki bo jakiś taki zastraszony jest ;) kolejny może uciekać w popłochu i zestresowany oglądać się do tyłu a jeszcze inny może go gonić :) po czym wszyscy wpadają na siebie . pozdrawiam i powodzenia
Napisano 16 Październik 200618 l Ten pierwszy może się nerwowo i z przestrachem rozglądać na boki bo jakiś taki zastraszony jest ;) A drugi kroczyć groźnie....a trzeci moze udawac uradowanego ze ten drugi goni pierwszego a nie jego samego ;) Powodzenia :]
Napisano 17 Październik 200618 l Autor Jarku.. pomysł ciekawy, jednak demo będzie mocno animacyjne i od razu zacznę na pełnym ruchu, bez pokazywania siatki i shaderów. Dzięki za propozycję :) Zacząłem pierwsze szkice zachowań potworków to na pewno niebawem wrzucę. pozdrawiam!
Napisano 17 Październik 200618 l Ja bym też proponował zastosować maxwellowe multilight - mogło by fajnie wyglądać :] Przy okazji - fajne modeliki - zwłaszcza 'hipcio' z nosem i zębami po prawej.
Napisano 17 Październik 200618 l No no, ładnie, przypomina nowe kreskówki, niby dla dzieci ale dzieci się z nich nie śmieją natomiast dorośli wyłapują niuanse animacji i przenośni i bawią się świetnie. Obyś skończył:P Chyba też się niedługo pierwszymi renderami z dyplomu pochwalę:) Ale jeszcze trochę, jeszcze trochę...
Napisano 30 Październik 200618 l Mi tez sie podobaja malo jest fajnych i ciekawych postaci a te wygladaja naprawde interesujaco. Co do samego demoreall to chyba tak naprawde to jak ono bedzie wyglodac zalezy od tego co najbardziej chcesz zareklmowac ze swoich umijetnosci, bo domyslam sie ze nie jest to proba nauki czegokolwiek tylko wrecz przeciwnie wykorzystanie tego co potrafisz najlepiej. Jesli animacja to jakies postacie wykonujace konkretne czynnosci w jakims ograniczonym srodowisku, jesli modele to przedewszystkim prezentacja siatki itp. wydaje mi sie tez ze nie warto porywac sie z motyka na slonce i nie probowac robic czegos czego do konca nie czujesz zeby nie wyszlo na fuszerke :/ . Napwno te rzeczy wiesz ale strasznie mi sie nudzi w pracy :D (mam nadzieje ze szefu tego nie przeczyta)
Napisano 30 Październik 200618 l Autor Oki doki.. dzięki za dobre rady! Wszelkie wasze uwagi bardzo cenię. Ale zapytać muszę o Maxwellowe multilight.. nie bardzo wiem jak to miałoby wyglądać. Maxwella znam jeszcze z testów w wersji beta.. i na tym się skończyło. Malutki update.. kolejny stworek.. z szybkim, miękkim rigiem. Docelowo te modeliki mają być takie cartoonowo-gumowate. Pozdrawiam! (na screenie widać na razie rozciągliwe uszka i kilka kostek na około ust)... więcej w drodze :)
Napisano 31 Październik 200618 l Autor Ok ;) doczytałem co to ten Multilight... ale liczenie animki w Maxwellu jakoś mi się nie uśmiecha :D Tak czy siak dzięki za radę :)
Napisano 1 Listopad 200618 l mam nadzieje,ze zdajesz sobie sprawe iz przy tak prostych modelach animacja musi wymiatac:)? btw kojarzysz firme jak Big Idea? Keith Lango w niej dziala. Tak mi sie cos widzi,ze jak bys zrobil full wypas animowany to profil w/w firmy bylby gdzies tam zblizony do tego co moglbys miec ochote robic;)
Napisano 1 Listopad 200618 l Autor animki będą :) w końcu tego dotyczy ten wip ;) Dzięki Paweł za radę. Po to wip,. żebyście mnie przydusili do porawek tak długo, aż animki będą wymiatać :) A takie mam założenie... demo będzie dotyczyło animacji więc te modele są tylko pretekstem i punktem wyjścia. Nie o modeling de facto tu chodzi tylko właśnie o ruch... muszę jakiegoś serwa założyć zdaje się.. chyba, że będę testy wrzucał na rapidshare? nie będzie to zbyt uciążliwe?
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Autor Pewno, że pamiętam... ;) cały czas prace w wolnych chwilach postepują. Jeszcze ciut ciut i pierwsze animki zaczną tu wpadać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto