Napisano 18 Październik 200618 l Witam W zasadzie jestem tutaj nowy, jakoby moje wiadomości dotyczące maxa wyczytałem na forum. Stosując się do poznanych metod chciałem stworzyć jakąś kreaturę. Kreaturę, która była by kimś pośrednim między: orkiem(budowa ciała), gorylem(kończyny górne), smokiem(odziedziczony sposób poruszania się). Siedziałem dzisiaj i klikając myszą + używając klawiatury i stworzyłem coś, co na pierwszy rzut oka-> nie przypomina efektu zamierzonego. To chyba dobrze? no tak, dobrze, przecież to WIP. Już po 1h pracy napotkałem na swej drodze pewien aspekt, który chcę rozwiązać od razu (nie zostawiając to na koniec). Chodzi o układ rąk. Chciałem zrobić je w ten sposób, aby piąstki dłoni przylegały do 'bckground'. Tym samym skazałem na siebie problem budowy ciała (jako taki). Otóż nie wiem jak zbudować obszar pachwin i czy ręce mają przylegać do ciała, czy powinny być nieco oddalone (mniej więcej jak w załącznikach). Jakakolwiek krytyka- mile widziana. Jakiekolwiek wskazówki, rady- milej widziane.
Napisano 18 Październik 200618 l Budując model ręce daje się na boki wyciągnięte. Po dobrym zwagowaniu, szkielet sam prawidłowo powienien ułożyć siatke w okolicy pachwin
Napisano 19 Październik 200618 l Jak poprawisz tą fałde na pachwinie i dorobisz oczy to bedzie dobrze.Pozdro
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor hmm.. troche poprawiłem kreaturę [ budując ją od nowa]. Poniżej efekt. A następnym zadaniem jakie sobie obrałem jest zrobienie ... płaszczyku. Tylko byłbym wdzięczny za jakieś nakierowanie... tzn czy jest do takich rzeczy plugin? czy trzeba ręcznie założyć, położyć, powyginać? pozdraviam :)
Napisano 2 Listopad 200618 l Smoka raczej to nie przypomina hehe, bardziej jaks gruba stara babcie w moherowym berecie:P
Napisano 2 Listopad 200618 l Mi to bardziej przypomina ogórko-dynio-gluta. Jak się uczysz, to złą drogę wybrałeś. Ucz się modelowaćna podstawie człowieka a nie czegos tam. Tego co pokazałeś to zbytnio nie da się poprawić, ani nic z tym zrobic.
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor hehe, przed chwilą przeczytałem Twój post w sprawie goblina. Pewnie masz racje, ale generalnie nie chce poprawiać tej 'postaci' tylko dolepić kilka nowych rzeczy m.in. jakąś szatę, czapkę, czy coś. Chciałem wymodelować coś co nie wymaga dobrej znajomości anatomii [której nie posiadam], tylko coś co może będzie jakimś tam elementem niewielkiej sceny. Zapoznanie się z narzędziami itp.
Napisano 2 Listopad 200618 l hehe, przed chwilą przeczytałem Twój post w sprawie goblina. Pewnie masz racje, ale generalnie nie chce poprawiać tej 'postaci' tylko dolepić kilka nowych rzeczy m.in. jakąś szatę, czapkę, czy coś. Chciałem wymodelować coś co nie wymaga dobrej znajomości anatomii [której nie posiadam], tylko coś co może będzie jakimś tam elementem niewielkiej sceny. Zapoznanie się z narzędziami itp. Też odniosłem wrażenie dejavu jak pisałem posta wyżej. Jak juz się pobawisz w zapoznawanie to wiesz, trzeba postawić ten krok dalej.
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor No mam zamiar postawić krok w przód. Bo póki co to potrafie stworzyć obiekt, skonwertować i poprzestawiać kilka punktów w przestrzeni :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto