Skocz do zawartości

siyokh

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    koszalin

siyokh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hmmm.. fakt, pokrywka nie pasuje. Proponuje: - zrobić w kolorystyce garnkowej i - uwypuklić trochę. Sam garnek wymiata. pozdr :)
  2. hmmm... bo zastanawia mnie czy płaszcz modeluje się, a następnie zakłada na postać ręcznie? czy np jest jakiś plugin który w większym stopniu to upraszcza? Na pierwszy rzut myśli, wydaje mi się że wymodelowanie fałd, nałożenie na sylwetkę [czyli przesuwanie każdego vertexu?] mi osobiście zajęłoby conajmniej dwa lata :P :P :P [podejżewam że raczej nie ma czegoś takiego, ale: kto pyta, nie błądzi :) ]
  3. No mam zamiar postawić krok w przód. Bo póki co to potrafie stworzyć obiekt, skonwertować i poprzestawiać kilka punktów w przestrzeni :P
  4. hehe, przed chwilą przeczytałem Twój post w sprawie goblina. Pewnie masz racje, ale generalnie nie chce poprawiać tej 'postaci' tylko dolepić kilka nowych rzeczy m.in. jakąś szatę, czapkę, czy coś. Chciałem wymodelować coś co nie wymaga dobrej znajomości anatomii [której nie posiadam], tylko coś co może będzie jakimś tam elementem niewielkiej sceny. Zapoznanie się z narzędziami itp.
  5. hmm.. troche poprawiłem kreaturę [ budując ją od nowa]. Poniżej efekt. A następnym zadaniem jakie sobie obrałem jest zrobienie ... płaszczyku. Tylko byłbym wdzięczny za jakieś nakierowanie... tzn czy jest do takich rzeczy plugin? czy trzeba ręcznie założyć, położyć, powyginać? pozdraviam :)
  6. yyy... a ubiór... to plugin? czy jak? [jestem zielony, a taka informacja by mi się przydała] :P
  7. hyhy... jakimś znawcą średniowiecznej epoki nie jestem, ale wydaje mi się że ognisko w dzień...? ogrzać się czy zjeść paróweczki? no nie wiem...
  8. Witam W zasadzie jestem tutaj nowy, jakoby moje wiadomości dotyczące maxa wyczytałem na forum. Stosując się do poznanych metod chciałem stworzyć jakąś kreaturę. Kreaturę, która była by kimś pośrednim między: orkiem(budowa ciała), gorylem(kończyny górne), smokiem(odziedziczony sposób poruszania się). Siedziałem dzisiaj i klikając myszą + używając klawiatury i stworzyłem coś, co na pierwszy rzut oka-> nie przypomina efektu zamierzonego. To chyba dobrze? no tak, dobrze, przecież to WIP. Już po 1h pracy napotkałem na swej drodze pewien aspekt, który chcę rozwiązać od razu (nie zostawiając to na koniec). Chodzi o układ rąk. Chciałem zrobić je w ten sposób, aby piąstki dłoni przylegały do 'bckground'. Tym samym skazałem na siebie problem budowy ciała (jako taki). Otóż nie wiem jak zbudować obszar pachwin i czy ręce mają przylegać do ciała, czy powinny być nieco oddalone (mniej więcej jak w załącznikach). Jakakolwiek krytyka- mile widziana. Jakiekolwiek wskazówki, rady- milej widziane.
  9. a rzeczywiście, wystarczyło zresetować maxa. :)
  10. Witam... Jestem raczej laikiem w te sprawy, dlatego też moje pytanie jest zapewne na takim poziomie.. Chodzi o to że staram się wymodelować mój pierwszy pojazd i pierwszym drobnym problemem jest to że coś nie tak jest z wyświetlaniem plane`ów: podgląd: Przejrzałem forum [w szczególności FAQ] i prócz http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 tego nic nie znalazłem... a to zbytnio mi nie pomogło. Używam 8v 3dsmaxa. W czym tkwi problem? Jak go rozwiązać? :)
  11. jak na wczesną bete nie jest źle, rzekłbym. chociaż hmm.... moje małe sugestie: -spróbuj dwie wierze przy bramie wjazdowej nieco odróżnić, zrobić masywniejsze. -'to coś po prawej'- może na poczatek obniż, bo gdybym był mieszkańcem tegoż zamku, raczej nie chciałoby mi się wchodzić pod taką górę :P (może od strony tylniej jakieś połączenie z 'katedrą'?)
  12. powala z nóg; detale, kolorystyka coś smerfastycznego, jak dla mnie miszcz. posdr
  13. jak dla mnie mistrz, chociaż wydaje mi się że głowa jest niezbyt proporcjonalna do reszty. Chociaż na anatomii to ja się nie znam. :p co ja bym dał, żeby robić już takie rzeczy... ehh :f
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności