siyokh Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Witam W zasadzie jestem tutaj nowy, jakoby moje wiadomości dotyczące maxa wyczytałem na forum. Stosując się do poznanych metod chciałem stworzyć jakąś kreaturę. Kreaturę, która była by kimś pośrednim między: orkiem(budowa ciała), gorylem(kończyny górne), smokiem(odziedziczony sposób poruszania się). Siedziałem dzisiaj i klikając myszą + używając klawiatury i stworzyłem coś, co na pierwszy rzut oka-> nie przypomina efektu zamierzonego. To chyba dobrze? no tak, dobrze, przecież to WIP. Już po 1h pracy napotkałem na swej drodze pewien aspekt, który chcę rozwiązać od razu (nie zostawiając to na koniec). Chodzi o układ rąk. Chciałem zrobić je w ten sposób, aby piąstki dłoni przylegały do 'bckground'. Tym samym skazałem na siebie problem budowy ciała (jako taki). Otóż nie wiem jak zbudować obszar pachwin i czy ręce mają przylegać do ciała, czy powinny być nieco oddalone (mniej więcej jak w załącznikach). Jakakolwiek krytyka- mile widziana. Jakiekolwiek wskazówki, rady- milej widziane.
Hynol Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Budując model ręce daje się na boki wyciągnięte. Po dobrym zwagowaniu, szkielet sam prawidłowo powienien ułożyć siatke w okolicy pachwin
Secator Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Zacznij od jakiegos konceptu :D Narazie wyglada jak z plasteliny.
Gen.Baton Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Jak poprawisz tą fałde na pachwinie i dorobisz oczy to bedzie dobrze.Pozdro
siyokh Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 hmm.. troche poprawiłem kreaturę [ budując ją od nowa]. Poniżej efekt. A następnym zadaniem jakie sobie obrałem jest zrobienie ... płaszczyku. Tylko byłbym wdzięczny za jakieś nakierowanie... tzn czy jest do takich rzeczy plugin? czy trzeba ręcznie założyć, położyć, powyginać? pozdraviam :)
Gen.Baton Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Smoka raczej to nie przypomina hehe, bardziej jaks gruba stara babcie w moherowym berecie:P
kubi Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Mi to bardziej przypomina ogórko-dynio-gluta. Jak się uczysz, to złą drogę wybrałeś. Ucz się modelowaćna podstawie człowieka a nie czegos tam. Tego co pokazałeś to zbytnio nie da się poprawić, ani nic z tym zrobic.
siyokh Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 hehe, przed chwilą przeczytałem Twój post w sprawie goblina. Pewnie masz racje, ale generalnie nie chce poprawiać tej 'postaci' tylko dolepić kilka nowych rzeczy m.in. jakąś szatę, czapkę, czy coś. Chciałem wymodelować coś co nie wymaga dobrej znajomości anatomii [której nie posiadam], tylko coś co może będzie jakimś tam elementem niewielkiej sceny. Zapoznanie się z narzędziami itp.
kubi Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 hehe, przed chwilą przeczytałem Twój post w sprawie goblina. Pewnie masz racje, ale generalnie nie chce poprawiać tej 'postaci' tylko dolepić kilka nowych rzeczy m.in. jakąś szatę, czapkę, czy coś. Chciałem wymodelować coś co nie wymaga dobrej znajomości anatomii [której nie posiadam], tylko coś co może będzie jakimś tam elementem niewielkiej sceny. Zapoznanie się z narzędziami itp. Też odniosłem wrażenie dejavu jak pisałem posta wyżej. Jak juz się pobawisz w zapoznawanie to wiesz, trzeba postawić ten krok dalej.
siyokh Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 No mam zamiar postawić krok w przód. Bo póki co to potrafie stworzyć obiekt, skonwertować i poprzestawiać kilka punktów w przestrzeni :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się