Skocz do zawartości

Tworzenie yachtu regatowego:)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiatm przedemną bardzo fajne zlecenie jednak tym razem moje doświadczenie musi wyjść poza M. Flasha. Mianowicie czodzi mi o stworzenie animacji z krótkim filmikiem 3d (kilka ujęć) a dokładniej chcę zasnimiować yacht regatowy który płynąlby po morzy wyrzucając z pod sibie fale (ewentualnie mogłaby się zmieniać pogoda z burzowej na słoneczną). Czy może mi ktoś doradzić jakiego progsa użyć do tego celu?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

3dsmax wystarczy, ale mam wrażenie, że nie wiesz, na co sie porywasz: to będzie Cię kosztowało co najmniej dwa - trzy m-ce nauki i dalszy tydzień lub dwa pracy nad sceną.

BTW: witam na forum. :)

Napisano

3dmax-!! w 2-3 miesiące?!! od podstaw? polymodeling,particle,reactor ,tektury,animacja. SHogun troche przesadziłeś. Wg mnie około 1 roku aby zrobic animację na wzgęldnie dobrym poziomie z tymi wytycznymi.

A poza tym to witaj w klubie:)

Napisano

Ja miałem na mysli 2 miesiące kucia dzień w dzień po 10h, przy plynnej znajomości angielskiego, wczytywaniu się w helpa i talencie rzeźbiarkim ulatwiajacym modelowanie.

Tomeg, gdybym go wyśmiał, jak nakazuje rozsadek, to bym dostał bana, a po co?

Napisano

wykonalne, aczkolwiek cud by się przydał. polecam od razu 3dsmaxa 8 + Vray 15. RC2 o v-rayu czytać tutaj w dziale rendery oraz www.spot3d.com

 

pozatym jakaś książka od podstaw 3ds. polymmodeling, bo najprostszy. do tego jeszcze partiplesy albo jakis plugin wymulujący do fal i fruuu

 

powodzenia. masa roboty przed tobą

Napisano

bardzo trudne zadanie przed tobą. symulacja zjawisk atmrosferycznych to jedno ale symulacja zachowań się jachtu to już zupełnie inna para kaloszy.

ruchy żagli, przechył pod odpowiednim kątem, zanurzenie czy skoki przez fale...

sporo do zrobienia.

do tego dochodzi animacja tryskającej wody czy piany wyskakującej spod dziobu, kilwater...

 

co do programów:

Maya lub 3ds max, dreamscape (jeśli na mayke jest takowy), Realflow (jeśli na mayke jest takowy) mentalray lub scanline dla maxa (vray tutaj nie nadaje się w ogóle), combustion do postprodukcji.

 

Zależy też od tego jak wielki nacisk kładziesz na realizm ruchów czy realizm kadrów.

 

Pamiętaj, że nic nie robi się ot tak sobie (pstryk i jest łódeczka, pstryk i jest ruch, pstryk i jest fala). To jest masa roboty i często jedna osoba nie podoła takiemu zleceniu.

 

Pozdrawiam

Napisano

ja ja , naturlich , Herr Moderator ma recht , w wątku Rascala i Bhalla "Terranowa" echhhh ;) ( dział Animacja) jest gdzieś pięknie pokazana animacja sztormowego morza z takimi właśnie efektami. pozdrawiam i powodzenia ... bo będzie Ci bardzo potrzebne

acha - co do budowy jachtu to prześledź wątki Komica z bitew - tam zobaczysz jak się buduje konstrukcje pływające

Napisano

Tweety ma rację. Poza tym nie wiem, czemu mnie Dreamscape nie chodzi pod maxem 8. Ale gdyby to była kwestia wersji softu, to grozi ci przesiadka na maxa 7, żeby Dreamscape smignął.

 

Tweety, czemu V-ray się nie nadaje, poza tym, że Dreamscape odmawia z nim współpracy?

 

Jesli juz masz do wyboru render w Scanline i Mentalu, to zapomnij o Scanline...

Napisano

Shogun: bo vray imho w sumie nie nadaje się do niczego innego niż tylko vizki.

problem ma taki, że o ile GI i inne pierdółki sobie ładnie liczy o tyle do takich rzeczy jak woda czy atmosfera mental wygrywa nie o jedną ale o kilkaset głów.

 

ale to tylko moja subiektywna opinia :]

 

i nie przekreślałbym tak łatwo scanline'a. efekty z dreamscap'a są renderowane tylko i wyłącznie pod scanlinem :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności