Skocz do zawartości

Czy dobra książka


Bachu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić książkę http://helion.pl/ksiazki/cwmax8.htm

Jestem totalnie zielony w 3D. Z tutorialów nic nie rozumiem, a książki udostępnione za darmo na tej stronie są szczerze mówiąc do niczego.

Nie idzie nic zrobić bo to do starych wersji.

 

Czy ta książka do której dałem link jest dobra dla początkującego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jak chcesz książke na start to polecam 3d Max 5 Projekty i Rozwiązania, czy jakoś tak. Jeśli jednak masz problem ze zrozumieniem tutoriali dla początkujących to nie spodziewaj sie cudów. Wg mnie lepiej zająć się poznaniem interface maxa za pomocą prób i błędów i częstych odwołań do F1.

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko czy tam wszystko jest dobrze napisane. Bo jak bedzie taki odpał "wejdz w tam i tam i włącz to i to" a ja będę to robił i sie okaze ze nie ma tych opcji lub miejsca w ktore mam wejsc tak jak w przypadku tych darmowych ksiazek do pobrania na stronie to ja dziękuje za taką książke. Potrzebuje książke pod maxa 8 a nie jakieś starego trupa.

 

hindus Nie rób z siebie idioty !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hindus dobrze napisał, żadna książka nie da ci tego co darmowy internet, + user manual dostarczony do twojej wersji maxa i dostępny pod zakładką help... Ja raz kupiłem książkę do maxa, ale nawet jej nie przeczytałem, uczenie się z książek jest bez sensu, po prostu.

 

Aha i uważaj na słowa, bo bana dostaniesz już po trzecim poście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Uzywaj "szukaj", temat książek był wałkowany na forum juz kilka razy i to dogłębnie