Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam taki problem, po zaznaczeniu polygonow ktore chce naniesc na mape UVW niechce mi je wyswietlic :/ najciekawsze jest to ze textporter renderuje je :/ a normal i unfold mapping dziala na nie, jedynie freeform mode wyswietla w jakim miejscu sie znajduje (naszczescie da sie go zeskalowac). oczywiscie dalem uhide all + zresetowalem ustawienia w advanced option ale to nic niedaje :/

 

 

heh sorki z maly spam ale jakos niemoge znalesc odpowiedzi na moje pytanie

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie rozumiem, gdzie zaznaczasz poligony i gdzie chcesz je wyświetlić?

 

być może chodzi o kliknięcie na niebieskobiałą kostkę w material edytorze (mając zaznaczoną tam bitmapę którą chcesz wyświetlić).

Napisano
  • Autor

moze screeny troche ci rozjascia oco mi chodzi

beztytu322ufn1.th.jpg

zaznaczone polygony w oknie 3ds maxa powinny sie wyswietlic w ramce w UVW ale tak niejest :/

przypominam ze unhide jest w UVW wylaczony i opcje na default ustawione a tak niebieska kostka to zapewne show map ktora i tak nic niedaje

beztytu322u2ne3.th.jpg

Napisano

W oknie Edit UVWs na dole masz rolkę gdzie jes teraz "All ID's".

Kliknij tam. Powinno byc tez to co zaznaczyłeś.

Napisano
  • Autor

powinno ale nie jest :/ (jest 1,2 all IDs na 1 i all nic sie niezmieni a na 2 znika wszystko)

Napisano

wejdź w oknie Edit UVWs w OPTIONS (te na górze pod paskiem niebieskim) - Unwrap options - i w ramce COLORS wybierz jakiś sposób hatchowania selekcji ... np.CROSS HATCH Diagonal Upward .

może to to Ci się odhaczyło przez przypadek ?

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności