Yarek68 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Po wykonaniu renderingu(8max) krawędzie szklane na tle cienia są dziwnie poszarpane. Podobnie dzieje się na styku szkła i płyty. Co można zmienić, aby krawędzie były gładkie i ostre. Z góry dzieki za pomoc.
tadzio Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 To pogmeraj moze przy filtrach? Wyostrzenie, zmiekczenie?
Ania Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 do materiałów z refrakcją i refleksją trzeba inny aa niż do reszty, znajdziesz to pod F10 => Raytracer => Global Ray Antialiaser (dać na on, defaultowo jest off) acha i jeszcze nie wiem jak to jest na stykach, jeśli po włączeniu ray antialiaser dalej będą błędy spróbuj zrobić jakiś minimalny odstęp między objektami. ale nie pamiętam czy to występowało w scanlinie, wiem że vray mi robił dziwne rzeczy jeśli dwa objekty stykały się dokładnie.
Master Kiełbaster Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 albo można w opcjach materiału szkła włączyć supersampling
Hynol Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Nigdy nie włączałem supersamplera i z dobrze ustawionym global antyaliaserem dawało rade. Tylko dla szkła najlepiej ustawić multiresolution i podnieść ilość sampli.
Yarek68 Napisano 29 Październik 2006 Autor Napisano 29 Październik 2006 Witam Wskazówki Ani okazały się wyjściem z problemu. Rzeczywiście, po włączeniu Ray Antialiaser_a problem zanikł. \dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się