Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po wykonaniu renderingu(8max) krawędzie szklane na tle cienia są dziwnie poszarpane. Podobnie dzieje się na styku szkła i płyty. Co można zmienić, aby krawędzie były gładkie i ostre. Z góry dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

do materiałów z refrakcją i refleksją trzeba inny aa niż do reszty, znajdziesz to pod F10 => Raytracer => Global Ray Antialiaser (dać na on, defaultowo jest off)

 

acha i jeszcze nie wiem jak to jest na stykach, jeśli po włączeniu ray antialiaser dalej będą błędy spróbuj zrobić jakiś minimalny odstęp między objektami.

ale nie pamiętam czy to występowało w scanlinie, wiem że vray mi robił dziwne rzeczy jeśli dwa objekty stykały się dokładnie.

Napisano

Nigdy nie włączałem supersamplera i z dobrze ustawionym global antyaliaserem dawało rade. Tylko dla szkła najlepiej ustawić multiresolution i podnieść ilość sampli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności