Gen.Baton Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 Oto moja pierwsz praca w maxie i prezentuję ją tutaj,proszę o wyrozumiałosć.Ostatnia sprawa dałem ją do działu WIP ponieważ chciałem byscie mi doradzili w sprawie tekstur. http://img114.imageshack.us/my.php?image=m4ep6.jpg
cojots Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 Szeroki spust ;P ale jak to Twoja pierwsza praca to się przymknę (np. mój pierwszy model głowy wyglądał jak zgnieciony melon). Życzę powodzenia z Coltem i w ogóle w pracy. PS: Dobrze na formum wtargnąłeś... od razu z M4 ;]
maczuga Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 czy ten "grill" nie powinien mieć więcej drobnych wytłoczeń?
Arxis Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 No więc po pierwsze: tu masz adres obrazka oryginału, może ci trochę pomóc bo body nie wygląda jak dla mnie dobrze i z tego co widzę jest trochę inaczej niż w oryginale. Nie widzę tam otworu wyrzutu łusek. Ale to szczegóły, więc się już nie czepiam. Warto abyś znalazł sobie parę szczegółowych ujęć karabinka, żebyś mógł sobie korygować prackę. http://www.colt.com/mil/M4.asp http://world.guns.ru/assault/as17-e.htm http://images.google.pl/images?q=m4a1&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w
Gen.Baton Napisano 13 Październik 2006 Autor Napisano 13 Październik 2006 Dziękuje za informacje i obrazki Arxis, tego colta mam jescze szanse poprawić,jedna jeszcze rzecz wygląd tego M4 bralem z czrnobiałego blueprinta. Trochę go przerobiłem teraz wygląda lepiej ale jeszcze nie jest skonczony,i ma sporo bugów w body, ale je poprawie. http://img126.imageshack.us/my.php?image=m4sckx1.jpg Następny update żeby nie było że nic nie robię:P http://img290.imageshack.us/my.php?image=m4neim4.jpg P.S Następny update nast. bugi w body:P
cojots Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 1. Dzwignia jest dodzielnym elementem. U Ciebie wtapia sie w kolbe. 2. Ten element ma osłaniac strzelca przed wypadającymi łuskami, ustawiony jest pod kątem... u Ciebie to lekka wypukłośc. Na krawędziach rekojescie dodaj chamferów, wygładzi to model. Nie wiem z jakich referek korzystasz, ale skoro to M4A1 wszystko jest jasne i do zrobienia ;) Pozdrawiam.
Arxis Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 zaznaczę jeszcze jedną rzecz: otóż nie masz tego czegoś do naciągu. tam jest coś, co ma od góry kształt trochę litery "T", a trochę takiego grzybka. widać to na zdjęciu cojotsa. jest tuż nad ty czymś co ty zrobiłeś źle (cojots napisał przy tym "po co ta wypuklość"), widzisz? jak nie, to prześlę obrazki.
Gen.Baton Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 Kolejny update nie obejdzie się bez błędów http://img81.imageshack.us/my.php?image=m4nextv0.jpg troche mi render i zdjecie nie wyszło na dobrze.
cojots Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Progress, progress :D nie chce do niczego zmuszac, ale masz tu troche... hmm... wiedzy:http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=30378
Leru Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Gen.Baton -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się