Skocz do zawartości

Zbrush - ujemne deformacje... i nastęne "levele" ??


patry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam take 2 problemy dotyczące zbrusha

1) jak zrobić ujemne deformacje?? tzn. tym pędzlem co się maluje deformacje to chcę, żeby "wgniatało" model a nie wypuklało :)

2) Gdy chcę robić b. dużo szczegóły to słyszałem, że trzeba przejść na następny "level" wtedy siatka się zagęszcza i można robić szczegóły. Jak to zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1. maluj trzymając "alt"

2. zakładka "tool" -> "geomentry" -> "divide" jeżeli pracujesz na obiektach stworzonych w ZB (np. kuli) to najpierw najlepiej jest dać "make polymesh 3d", wyjść z trybu edycji, wywalić to co jest "namalowane" w viewporcie i stworzyć obiekt od nowa, będzie on dostępny jako narzędzie w palecie "tool". Kiedy już go utworzysz i wejdziesz w tryb edycji, będziesz mógł dodawać więcej podziałów i poruszać się między nimi, czyli zmiejszać i zwiększać zagęszczenie siatki, uwzględniając wprowadzone zmiany na wyższych podziałach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności