patry Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Witam, mam take 2 problemy dotyczące zbrusha 1) jak zrobić ujemne deformacje?? tzn. tym pędzlem co się maluje deformacje to chcę, żeby "wgniatało" model a nie wypuklało :) 2) Gdy chcę robić b. dużo szczegóły to słyszałem, że trzeba przejść na następny "level" wtedy siatka się zagęszcza i można robić szczegóły. Jak to zrobić??
Vorek Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 1. maluj trzymając "alt" 2. zakładka "tool" -> "geomentry" -> "divide" jeżeli pracujesz na obiektach stworzonych w ZB (np. kuli) to najpierw najlepiej jest dać "make polymesh 3d", wyjść z trybu edycji, wywalić to co jest "namalowane" w viewporcie i stworzyć obiekt od nowa, będzie on dostępny jako narzędzie w palecie "tool". Kiedy już go utworzysz i wejdziesz w tryb edycji, będziesz mógł dodawać więcej podziałów i poruszać się między nimi, czyli zmiejszać i zwiększać zagęszczenie siatki, uwzględniając wprowadzone zmiany na wyższych podziałach.
streaker Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 na przyszłość : http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=28114
Rekomendowane odpowiedzi