Gość @Juma Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Wykonałem korpus insekta -teraz usiłuję wykonać skrzydło - Skrzydło to plik png. z warstwą alpha do okoła - jak zrobić by podczas renderowania warstwa alpha była niewidoczna? probowałem też wymodelowac skrzydło i nałożyć grafikę tak by skrzydło z pliku.png pokrywało się dokładnie z wymodelowanym obiektem niestety wychodzą bzdury.. moze ktoś ma pomysł jak coś takiego zrobić? Mowa o 3dsmax9
Vorek Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 teksturę skrzydła wrzucasz w slot "diffuse" materiału a w slot alpha wrzucasz wcześniej przygotowaną mapę na zasadzie: to co białe jest widoczne, to co czarne - niewidoczne. Oczywiście jeżeli mowa o maxie. Pozdrawiam
Hynol Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 To znaczy alfa chanell dajesz do opacity. Zrób sobie tekstury oddzielne, bo w difuse będziesz się musiał bawić z odznaczaniem "ptaszków" od alfy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się