Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wykonałem korpus insekta -teraz usiłuję wykonać skrzydło -

 

Skrzydło to plik png. z warstwą alpha do okoła - jak zrobić by podczas renderowania warstwa alpha była niewidoczna?

 

probowałem też wymodelowac skrzydło i nałożyć grafikę tak by skrzydło z pliku.png pokrywało się dokładnie z wymodelowanym obiektem niestety wychodzą bzdury..

 

moze ktoś ma pomysł jak coś takiego zrobić?

 

Mowa o 3dsmax9

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 675
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

teksturę skrzydła wrzucasz w slot "diffuse" materiału a w slot alpha wrzucasz wcześniej przygotowaną mapę na zasadzie: to co białe jest widoczne, to co czarne - niewidoczne.

 

Oczywiście jeżeli mowa o maxie.

 

Pozdrawiam

Napisano

To znaczy alfa chanell dajesz do opacity. Zrób sobie tekstury oddzielne, bo w difuse będziesz się musiał bawić z odznaczaniem "ptaszków" od alfy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności