Napisano 3 Listopad 200618 l Wykonałem korpus insekta -teraz usiłuję wykonać skrzydło - Skrzydło to plik png. z warstwą alpha do okoła - jak zrobić by podczas renderowania warstwa alpha była niewidoczna? probowałem też wymodelowac skrzydło i nałożyć grafikę tak by skrzydło z pliku.png pokrywało się dokładnie z wymodelowanym obiektem niestety wychodzą bzdury.. moze ktoś ma pomysł jak coś takiego zrobić? Mowa o 3dsmax9
Napisano 3 Listopad 200618 l teksturę skrzydła wrzucasz w slot "diffuse" materiału a w slot alpha wrzucasz wcześniej przygotowaną mapę na zasadzie: to co białe jest widoczne, to co czarne - niewidoczne. Oczywiście jeżeli mowa o maxie. Pozdrawiam
Napisano 3 Listopad 200618 l To znaczy alfa chanell dajesz do opacity. Zrób sobie tekstury oddzielne, bo w difuse będziesz się musiał bawić z odznaczaniem "ptaszków" od alfy...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto