Skocz do zawartości

png,alpha ....


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wykonałem korpus insekta -teraz usiłuję wykonać skrzydło -

 

Skrzydło to plik png. z warstwą alpha do okoła - jak zrobić by podczas renderowania warstwa alpha była niewidoczna?

 

probowałem też wymodelowac skrzydło i nałożyć grafikę tak by skrzydło z pliku.png pokrywało się dokładnie z wymodelowanym obiektem niestety wychodzą bzdury..

 

moze ktoś ma pomysł jak coś takiego zrobić?

 

Mowa o 3dsmax9

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

teksturę skrzydła wrzucasz w slot "diffuse" materiału a w slot alpha wrzucasz wcześniej przygotowaną mapę na zasadzie: to co białe jest widoczne, to co czarne - niewidoczne.

 

Oczywiście jeżeli mowa o maxie.

 

Pozdrawiam

Napisano

To znaczy alfa chanell dajesz do opacity. Zrób sobie tekstury oddzielne, bo w difuse będziesz się musiał bawić z odznaczaniem "ptaszków" od alfy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności