@Juma Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Wykonałem korpus insekta -teraz usiłuję wykonać skrzydło - Skrzydło to plik png. z warstwą alpha do okoła - jak zrobić by podczas renderowania warstwa alpha była niewidoczna? probowałem też wymodelowac skrzydło i nałożyć grafikę tak by skrzydło z pliku.png pokrywało się dokładnie z wymodelowanym obiektem niestety wychodzą bzdury.. moze ktoś ma pomysł jak coś takiego zrobić? Mowa o 3dsmax9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 teksturę skrzydła wrzucasz w slot "diffuse" materiału a w slot alpha wrzucasz wcześniej przygotowaną mapę na zasadzie: to co białe jest widoczne, to co czarne - niewidoczne. Oczywiście jeżeli mowa o maxie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 To znaczy alfa chanell dajesz do opacity. Zrób sobie tekstury oddzielne, bo w difuse będziesz się musiał bawić z odznaczaniem "ptaszków" od alfy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now