Nerwer Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Wzorowałem się na tym noktowizorze z gry Splinter Cell(dlatego ma taki nietypowy wygląd) Mimo wszystko czegoś mi tu brakuje... jakieś rady?
piksar Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 prościutki modeling jakby w realu to sie tak błyszczało to żaden żołnierz by na polu bitwy nawet minuty nie przeżył, render kompletnie nieudany
Nerwer Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 Na początek dałem taki ale to się zmieni
satanicus1991 Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 jak na splintera, za dlugie ma te "wizjery". opaska okolarkow fishera tez inaczej wyglada
cojots Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Nerwer, ludzie sie tu wożą- pokaż że nie mają racji, wysil i trzaśnij cos bardziej realnego, wrzuć pare prostszych brył i dodaj detal, żeby miało rece i nogi, a bedzie to miało klase:
Nerwer Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 Mi właśnbie chodziło o to aby nie robic klasycznego noktowizora... A tu jest update:
Leleń Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 ani to klasyczny, ani to podobne do splintera, wiec jaki ma byc ten noktowizor?
tweety Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Nerwer: zmień nazwę wątku na zgodną z regulaminem i edytuj posty! a co do samej pracy: możesz pokazać model "od tyłu"? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się