Napisano 7 Listopad 200618 l Wzorowałem się na tym noktowizorze z gry Splinter Cell(dlatego ma taki nietypowy wygląd) Mimo wszystko czegoś mi tu brakuje... jakieś rady?
Napisano 7 Listopad 200618 l prościutki modeling jakby w realu to sie tak błyszczało to żaden żołnierz by na polu bitwy nawet minuty nie przeżył, render kompletnie nieudany
Napisano 8 Listopad 200618 l jak na splintera, za dlugie ma te "wizjery". opaska okolarkow fishera tez inaczej wyglada
Napisano 8 Listopad 200618 l Nerwer, ludzie sie tu wożą- pokaż że nie mają racji, wysil i trzaśnij cos bardziej realnego, wrzuć pare prostszych brył i dodaj detal, żeby miało rece i nogi, a bedzie to miało klase:
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor Mi właśnbie chodziło o to aby nie robic klasycznego noktowizora... A tu jest update:
Napisano 9 Listopad 200618 l ani to klasyczny, ani to podobne do splintera, wiec jaki ma byc ten noktowizor?
Napisano 9 Listopad 200618 l Nerwer: zmień nazwę wątku na zgodną z regulaminem i edytuj posty! a co do samej pracy: możesz pokazać model "od tyłu"? Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto