Skocz do zawartości

Obiekt3D: kryształowy sztylet


Nerwer

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ktoś ma pomysł jakie można fajne efekty dodać do mojej pracy to informować :D

(trzeba kliknąc full view bo miniaturka nie działa nie wiem czemu : P)

 

Sztylet 1:

http://www.deviantart.com/deviation/42540578/

 

Sztylet 2:

http://www.deviantart.com/deviation/42540360/

 

Sztylet3:

http://www.deviantart.com/deviation/42540404/

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

PAINbringer zgadzam sie w 100% mam taki sam prawie tyle ze kiepsko piluje :P chlopie z wyobrazni, jezeli chodzi o modeling to mozesz sobie zrobic co najwyzej rolke papieru toaletowage albo cos do czego takowy sluzy. kieruj sie zdjeciami !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom, ten niebieski z motylkami wymiata. dobra, gościa zmieszaliśmy z błotem, to dajmy mu też jakieś rady. nowięc ode mnie możesz dostać obrys jakiegoś fajnego sztyleciku, użyj tego jako blueprintu, a potem sam się pobaw. starałem się, żeby nie wyglądało jak pilnik...

 

4139nqxr3.th.jpg

 

najlepsze to to nie jest, ale włożyłem w to serce. joke. ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arxis: rad to tu za dużo nie było, więcej mieszania z błotem jednak :)

 

A co do sztyletu, pilnik do paznokci to on przypomina głównie przez materiał, wygląda bardziej jak przezroczysty plastik a nie kryształ. Daj jakis enviroment do odbijania, pobaw sie IOR itp.

 

Po drugie jest strasznie przebajerowany, jeśli kiedykowiek przyczło by ci walczyć czymś takim to prędzej się pokaleczysz niz zrobisz komuś kuku, rękojeść totalnie nie wygodna, brak jelca itp.

Jeśli nie chcesz sie wzorować na istniejących sztyletach to chociaż zobacz jak one są zbudowane, bo jedyne co zrobiłeś w miare ok to ostrze, ale broń nie tylko z tego się składa.

 

Po trzecie wykonanie takie sobie, w wielu miejscach baaardzo brakuje większej ilości poly.

 

dużo jeszcze przed tobą, ale w końcu to WIP :)

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerwer, ja mam dwie uwagi odnośnie kształtu ostrza, jedną estetyczną, a drugą praktyczną :)

 

Z rzeczy praktycznych przydałoby się jakoś zmienić czubek ostrza - albo go pogrubić (żeby był takim grubszym szpikulcem do dźgania podobnym nieco do sopla), albo zostawić grubość jak jest, ale zmienić kształt końcówki na mniej szpiczasty a bardziej liściasty. Taki jaki jest teraz, czyli cienki i szpiczasty, może się bardzo łatwo ułamać.

 

Z estetyki to zwiększyłabym nieco te wcięcia na ostrzu przy gardzie (te takie półkoliste). Nie w głąb, bo znów byłby problem z "łatwo się może ułamać", tylko wzdłuż ostrza.

 

pp,

_3Jane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posluchales. Gdzie jest environment jakis. Jak moj przedmowca powiedzial: nie zobaczysz ladnego szkla jesli nie bedzie tla (nawet sie zrymowalo:)). Po dwa za bardzo sie rzucasz na wszystko sprobuj to najpierw konkretnie wymodelowac. Na ladny wybajerzony sztylet (niech np. jego raczka nie wyglada kawal walca i ze sphera na jego koncu. Sprobuj to fajnie powyginac. Pozniej pomaluj jakies fajne displace. Teraz to to naprawde straszy. Dajesz screena z robotki przy ktorej przesiedziales raptem 5 minut (przynajmniej takie wrazenie sie odnosi. widac ze jestes BARDZO poczatkujacym. Popatrz na referki na google. Poszukaj podobnych tutkow ( z tego co pamietam kilka na temat modelowania miecza gdzies sie mijalo w internecie). Licze na pozytywny wynik. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj lepszą. ;)

 

ale w sumie racja, że nie jest najładniej, pracka na max 15 minut. poza tym daj jakieś HDRI, albo co, bo szkło nie wygląda jak szkło. a właściwie to prawie wogóle nie wygląda jak cokolwiek. musi być coś do odbijania, bo efekty będą nieładne. jak już mówili poprzednicy - rękojeśc. popracuj nad tym wszystkim, może być fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm, znaczy sie... jeśli nie łapiesz o co chodzi w stwierdzeniu "dodaj enviroment" to wyjaśniam: dodaj jakąś mape, najlepiej HDRI do Enviroment żeby się coś w tym szkle mogło odbijać. Ogólnie widać że coś pracujesz i zmieniasz, wiec ucz sie ucz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności