Napisano 10 Listopad 200618 l Ostatnio próbowałem zrobic mój pokój.Renderowałem i efekt mnie niezadowala. na innych renderkach widać szum a ja tego niemam i render mi wychodzi bardzo kartonowy daje linka do pokoju(nieskonczony) http://img120.imageshack.us/my.php?image=1vs7.jpg tutaj daje linka do posta na forum gdzie jest taki szum o który mi chodzi http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=32153 Powiedzcie też co ustawic w opcjach v-ray'a aby lepiej wychodziło. z góry THX.
Napisano 10 Listopad 200618 l ze u ciebie wyszlo kartonowo to wina słabych shaderow :] A jezeli chcesz miec szum to renderenuj z qmc+qmc albo w photoshopie sobie dodaj noise :]
Napisano 10 Listopad 200618 l Szum wynika z niedokładności liczenia GI i samplingu światła. Ludzie starają się go wyeliminować raczej niż uzyskać. Jak chcesz symulować ziarno z materiałów fotograficznych to lepszym wyjściem będzie filtr postprodukcyjny. A jak już musisz mieć na renderingu to zwiększ adaptive amount w rQMC (dla QMC primary i secondary bounces oraz odbić i refrakcji) lub zmniejsz jakość światła oraz metod GI których używasz.
Napisano 10 Listopad 200618 l wyszło kartonowo, bo masz nie tylko słabe shadery, ale też słabe światło, np. pod krzesłem - wogóle nie widać cienia -> tj. za dużo skylighta, jak dla mnie to wyglada, że nie zamknąłeś pomieszczenia z wszystkich stron, tylko postawiłeś te dwie ściany, które są widoczne w widoku z kamery
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor No to jak robić dobre shadery aby lepiej wychodziło,zeby jakos to wyglądało bardziej realistyczniej,jakie światło użyc do zasymulowania swiatła dziennego i żeby wyglądało realistycznie.Pomocy!!!
Napisano 11 Listopad 200618 l A ty miślisz, że to jest jakaś tajemna formuła, po której poznaniu będziesz walił super-hiper-extreme zajebiste rendery ? Ściągnij sobie packi shaderów do vraya (na googlu bez problemów znajdziesz), czytaj tutki, na poczatek zawsze polecam tutek o robieniu interiora z evermotion a na sam początek przeczytaj w helpie co oznaczają poszczególne opcje, żeby przy analizie różnych materiałów nie wychodziły jakieś nieporozumienia...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto