Quatro7 Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 suzkałem na forum, szukałem w necie,, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje.. chodzi o to ze jak osiagnac chrom :) chodzi dokadłniej o to zeby sie alusy świciły ładnie i odbijały to co stoi obok nich... :) chodzi mi o takie dokałniejsze wytłumaczenie, ewentualnie link do jakiegoś urtialu
Quatro7 Napisano 11 Listopad 2006 Autor Napisano 11 Listopad 2006 yy... :D poczatujacy jestem jak wspominałem :P no soft 3d max 8 :) a render czyli??
Cerebrate Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 render - czy masz naprzykad Vraya?? Brazila?? FinalRendera?? itp
Bruneq Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 pewnie scanline.....a chrom masz w standardowych materialach do maksia!
hcpiter Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 jezeli jestes początkującym to ciezko bedzie ci troszke wytłumaczyc jak zrobic chrom w miare dobrze wyglający, jezeli cos to uzywaj materiałow ray tranced albo w architekturalnych masz do wyboru rozne materiały lub ewentualnie zmien render na Mental Ray
Bzyku Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 to ja cos powiem najlatwej to wziasc cos w lapke i zaniesc to cos do galwanizerni ;) ale ogolnie chodzi o wielki ior w frenselu cos kolo 15 i do tego jakies dobre odbicia
Rekomendowane odpowiedzi