Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Niedawno przesiadlem sie z Maya do Maxa (na chwilke - cale szczescie) i trafilem na glupi problem ktorego istoty nie jestem w stanie zrozumiec.

 

Ambient Occlusion - shader z mental ray`a (max 8). Problem polega na tym, iz nie jestem w stanie zmienic stopnia ziarnistosci poswiaty jaka rzuca.

 

W Maya robilem to za pomoca opcji

 

Samples = 16 (standardowe ustawienie, im wieksza wartosc tym poswiata byla bardziej wygladzona)

.

 

Probowalem zrobic to samo w maxie, zwiekszyc wartosc parametru Samples ale nie dziala. Moze robi to sie tutaj za pomoca innego paramatru. Wie ktos moze gdzie moge to zmienic ????

 

Ponizej przedstawiam screenshota z kawalka wizulizacji do ktorej potrzebny mi jest Ambient Occlusion.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
jak nie działa jak działa ?:)

 

AO.jpg

 

 

to samo jest co mialem... nie reaguje w ogole...

 

dawalem ustawienia jak masz tutaj i nic... kicha...

 

uzywam ambient occlusion w material override do kompozycji...

 

moze to cos pomoze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności