dlugasx Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Witam, Niedawno przesiadlem sie z Maya do Maxa (na chwilke - cale szczescie) i trafilem na glupi problem ktorego istoty nie jestem w stanie zrozumiec. Ambient Occlusion - shader z mental ray`a (max 8). Problem polega na tym, iz nie jestem w stanie zmienic stopnia ziarnistosci poswiaty jaka rzuca. W Maya robilem to za pomoca opcji Samples = 16 (standardowe ustawienie, im wieksza wartosc tym poswiata byla bardziej wygladzona) . Probowalem zrobic to samo w maxie, zwiekszyc wartosc parametru Samples ale nie dziala. Moze robi to sie tutaj za pomoca innego paramatru. Wie ktos moze gdzie moge to zmienic ???? Ponizej przedstawiam screenshota z kawalka wizulizacji do ktorej potrzebny mi jest Ambient Occlusion.
dlugasx Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 jak nie działa jak działa ?:) to samo jest co mialem... nie reaguje w ogole... dawalem ustawienia jak masz tutaj i nic... kicha... uzywam ambient occlusion w material override do kompozycji... moze to cos pomoze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się