Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

SLuchajcie mam problem, nie wiem czy banalny, ale nie moge sobie poradzic :(

 

nie wiej jak zrobic obót trójkąta tak jak na na załączonym screenie:

 

tribadme6.jpg

 

chodzi o to, zeby zrobić obrót wg jednego boku (dol to ok, bez problemów), ale dwa pozostale boki?

SPrawa dosyc pilna, zglupiałem

 

aha, obracania modelem nie wchodzi w gre

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Affect pivot

 

okresl jego pozycje a potem obroc go o 45 stopni.

Napisano
  • Autor

heh, też tak myślalem na początku, że to błachostka, ale zobacz sam ze takie coś nie działa. Obracanie privotem nie wpływa na obrót gizma obrotu modelu :(

Napisano

no mi kurczak dziala :)

 

Wystarczy kliknac zeby obracalo wedlug Locala zamiast View.

 

Pozdrawiam!

Napisano

masz takie buttoniki - move, rotate, scale - nastepny po prawej jest taki rollout z napisem view - zmien na local.

Napisano
  • Autor

cholera, kolejny problem:

trojkat ma sie obracac raz wg jednej krawedzi, pozniej drugiej itd. Jak animuje provoty, to w calej animacji sie one ustawiaja i sie wszystko rypie.

Jak to rozwiazać tym razem?

Napisano

zrób trzy modele z różnymi pivotami. jeden wykona obrót i zniknie zastąpiony w tym samym miejscu drugim o innym pivocie. ha :D

Napisano

nie bardzo rozumiem, mozesz cos jasniej? moze jakis screen?

Napisano
  • Autor

anouk, tak robi sie sieczka w scenie, wolałbym jeden model

 

VoNd

trójkąt obróci się wg jeden krawędzi, zalozmy o 360 stopni, czyli powroci do swego pierwotnego stanu, pozniej ten tórjkąt ma się obrocić wg innej krawędzi. Kiedy zmieniał polożenie privota to działa ono równiez na poprzednie ustawienie (nie da się go zaanimować, tak żeby np. w klatce 10 mialo jedno polozenie, a w klatce 20 inne)

Napisano

Utwórz sobie obiekty pomocnicze i wszystko ze sobą połącz w hierarchię. To chyuba będzie najlepsze wyjście.

Napisano

Hmm...w animacji nie mam pojecia. Wedlug mnie powinno byc ok, jesli pomidzy klatkami zmienisz pivot. Animujesz recznie to wszystko? Jesli tak, to wedlug mnie powinno dzialac.

Napisano

a recznie animujesz? w sensie - czy ustawiasz obiekty do konkretnego ujecia, czy kamera sobie swobodnie lata?

 

bo jesli tylko animujesz obiekt to teoretycznie mozesz zmienic pivota w jednej klatce, a w anstepnej nadac nowego. To samo z podmianka modeli jak juz ktos wspomnial.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności