SWRSC Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 SLuchajcie mam problem, nie wiem czy banalny, ale nie moge sobie poradzic :( nie wiej jak zrobic obót trójkąta tak jak na na załączonym screenie: chodzi o to, zeby zrobić obrót wg jednego boku (dol to ok, bez problemów), ale dwa pozostale boki? SPrawa dosyc pilna, zglupiałem aha, obracania modelem nie wchodzi w gre
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Affect pivot okresl jego pozycje a potem obroc go o 45 stopni.
SWRSC Napisano 13 Listopad 2006 Autor Napisano 13 Listopad 2006 heh, też tak myślalem na początku, że to błachostka, ale zobacz sam ze takie coś nie działa. Obracanie privotem nie wpływa na obrót gizma obrotu modelu :(
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 no mi kurczak dziala :) Wystarczy kliknac zeby obracalo wedlug Locala zamiast View. Pozdrawiam!
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 masz takie buttoniki - move, rotate, scale - nastepny po prawej jest taki rollout z napisem view - zmien na local. 1
SWRSC Napisano 13 Listopad 2006 Autor Napisano 13 Listopad 2006 cholera, kolejny problem: trojkat ma sie obracac raz wg jednej krawedzi, pozniej drugiej itd. Jak animuje provoty, to w calej animacji sie one ustawiaja i sie wszystko rypie. Jak to rozwiazać tym razem?
polka dot Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 zrób trzy modele z różnymi pivotami. jeden wykona obrót i zniknie zastąpiony w tym samym miejscu drugim o innym pivocie. ha :D
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 nie bardzo rozumiem, mozesz cos jasniej? moze jakis screen?
SWRSC Napisano 13 Listopad 2006 Autor Napisano 13 Listopad 2006 anouk, tak robi sie sieczka w scenie, wolałbym jeden model VoNd trójkąt obróci się wg jeden krawędzi, zalozmy o 360 stopni, czyli powroci do swego pierwotnego stanu, pozniej ten tórjkąt ma się obrocić wg innej krawędzi. Kiedy zmieniał polożenie privota to działa ono równiez na poprzednie ustawienie (nie da się go zaanimować, tak żeby np. w klatce 10 mialo jedno polozenie, a w klatce 20 inne)
piotrek Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Utwórz sobie obiekty pomocnicze i wszystko ze sobą połącz w hierarchię. To chyuba będzie najlepsze wyjście.
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 Hmm...w animacji nie mam pojecia. Wedlug mnie powinno byc ok, jesli pomidzy klatkami zmienisz pivot. Animujesz recznie to wszystko? Jesli tak, to wedlug mnie powinno dzialac.
VoNd Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 a recznie animujesz? w sensie - czy ustawiasz obiekty do konkretnego ujecia, czy kamera sobie swobodnie lata? bo jesli tylko animujesz obiekt to teoretycznie mozesz zmienic pivota w jednej klatce, a w anstepnej nadac nowego. To samo z podmianka modeli jak juz ktos wspomnial.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się