Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Błąd - wyrażenie oznaczające pewien błąd, usterkę, niepożądane, powtarzające się przy zajściu określonych czynników działanie programu, wynikające z błędu człowieka na jednym z etapów tworzenia oprogramowania, zwykle na etapie projektowania lub tworzenia kodu źródłowego.

 

pokaz ten "blad" ;P

 

dobra widze blad, thx :D

Napisano

To pokaż jeszcze software który ma dobre booleany:)

Wiesz booleany sa raczej do pupy. W xsi i tak działają lepiej niż np. w maxie.

pokaż może tan bulinowany obiekt?

może sie coś z operatorami chrzani?

Moze spróbuj freeze na obiekcie przed booleanowaniem?

Napisano
To pokaż jeszcze software który ma dobre booleany:)

Wiesz booleany sa raczej do pupy. W xsi i tak działają lepiej niż np. w maxie.

pokaż może tan bulinowany obiekt?

może sie coś z operatorami chrzani?

Moze spróbuj freeze na obiekcie przed booleanowaniem?

 

freeze przed boolean nie pomaga napewno bo już to sprawdziłem.

Moja wina polegała na tym że chciałem wyciąć kształt w obiekcie który wcześniej odbiłem symetrycznie

Napisano

hmmmm ciekawe ze ci sie wywala, nie sadze aby to bylo przez to ze uzyles symmetrize , ostatnio tez uzywalem boolena na takim obiekcie z symmetrize i nie mialem zadnych problemow, obiekt dosyc ciezki(chociaz nie super ciezki;)jakies 170 000 poly i elegancko sie wycielo, bez zadnych problemow

 

a poza tym jak zrobiles freeze to symmetrize znika:)

Napisano
hmmmm ciekawe ze ci sie wywala, nie sadze aby to bylo przez to ze uzyles symmetrize , ostatnio tez uzywalem boolena na takim obiekcie z symmetrize i nie mialem zadnych problemow, obiekt dosyc ciezki(chociaz nie super ciezki;)jakies 170 000 poly i elegancko sie wycielo, bez zadnych problemow

 

a poza tym jak zrobiles freeze to symmetrize znika:)

 

Też miałem podobny problem i faktycznie byłem pewien, że to sie dzieje własnie z powodu "symetrize" zeby sobie z tym radzić odrysowywałem obiekt i tworzyłem taki sam za pomoca PoleMesh->Loft... :). Dzisiaj postanowiłem jeszcze raz to sprawdzić, wiec:

- utowrzyłme Cube, obciąłem połowe, użyłem symetrize i wycinałem nim także w obiekce Cube

- niestety, gdy to samo chiałem zrobić za pomocą obiektu z którym kidyś były problem

"i bądź tu mądrym...!!!"

Aha teraz mam nowszą wersje (5.11) to może dlatego wycią bez problemu ten kwadrat, a przedtem miałem 5.1 i ten obietk z którym są problem był własnie w niej utworzony...hmmm?!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności