Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Szukam, a pewnie gdzieś jest, ale nie mogę się doszukać. W studio3d 8, przy renderingu mentalem...., nie mogę uzyskać prostych krawędzi na cieniu i na kostce. Rozmycie jest zamierzone, tylko cienie wychodzą jakieś dziwne. Oświetlam omni, cienie shadow map. Dla kogoś, kto się na tym dobrze zna, to kilka sekund a dla mnie to jest kilka dni do przodu. Dzięki wszystkim za pomoc.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy mi się wydaje czy tam masz zwykły Shadow Map jako rodzaj cienia w tej lampie? O ile sie nie myle MR ma swoje mapy cienia, może lepiej z nimi to będzie wyglądac

Napisano

Zmiana parametrów wygładziła tylko górną krawędź cienia kostki, a boki mają jeszcze małe "zęby". Ale zmiana na Areaomni jest ok. Pomogło, dzięki Vorek. A jak wyrównać krawędzie kostki, aby nie było schodkowej, nierównej krawędzi?

Napisano

W ustawieniach rendera (pod F10) zwieksz sampling (chyba ostatnia zakaldka po prawej).

Standardowo jest chyba 1/4 na 1, sproboj 1 na 16.

Dawno maxa nie używałem i nie pamiętam dokładnie.

Może ktoś inny zrobi screen z ustawieniami dla kolegi ?

Napisano
W ustawieniach rendera (pod F10) zwieksz sampling (chyba ostatnia zakaldka po prawej).

Standardowo jest chyba 1/4 na 1, sproboj 1 na 16.

Dawno maxa nie używałem i nie pamiętam dokładnie.

Może ktoś inny zrobi screen z ustawieniami dla kolegi ?

 

Dzięki, dałem radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności