Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiedziałem jak to dokładnie nazwać. Chodzio o to, ze kolory obiektów w scenie są za bardzo "dziedziczone" przez inne obiekty. Np. na poniższym renderze sciany miałby byc białe, a wyszły jakie wyszły :( Jak to usunąc. Druga kwestia. Jak osiagnąc ostre reflksy na podłodze pochodzące od żaluzji. Dałem na zewnątrz direct'a z ray trace shadow, ale nadal na podłodze mam światło rozmyte :( Pomóżcie!!!

ps. w scenie jest tylko jedno direct light pozostał;e to v-ray light powstawiane w oknach.

 

render2yr7.jpg

 

render1ak4.jpg

 

untitled1qc8.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tego Targ Directa nie dawaj z Ray trace Shadows, tylko z Vray shadows. Wtedy bedzie ok i uzyskasz zamierzony efekt.

 

edit: moze zmniejsz troche secondary bouncing, to sciany nie beda takie czerwone, no chyba ze to jest celowe.

Napisano

THX za rady - i tu pojawia sie moje nastepne pytanie - wycziłem, ze fakt, że nie ma tych ostrych prążków swiatła wynika z faktu, ze mam cos pokecone w materiale szkła - mozecie powiedziec mi, jak najprostsze szkło ustawic, zeby to działało?

Napisano

jeśli chcesz uzyskać szkło to diffuse na czarny, reflect na około 30 30 30 (to zależy jak duże odbicie chcesz uzyskać) i reflact na całkowicie biały :)

Napisano

Generalnie jesli masz TargDir (z VrayShadow) za oknem skierowanego do srodka, to najlepsze efeky cieni uzyskasz kasujac szklo z okien. Kombinowane to troche, ale dobre. Sprobuj i zobacz efekty. Jak Ci nie bedzie pasowalo to kombinuj dalej ze szklem.

Pozdrawiam.

Napisano

Do takich wnetrz jak Twoje, to nie porywal bym sie na az tyle swiatel. Porazka dla czasu renderingu :(

Jedno swiatlo VraySun i VraySky i do tego oczywiscie kamera VrayPhysicalCamera. Obskoczysz caly render kontrolujac jedynie to co masz w zakladce Camera. A gwarantuje ze swiatlo/cienie jakie uzyskasz beda o niebo lepsze niz te z Twoich swiatel.

duzy + za wlaczenie LightCache,

ale w Irradiancemap wybierz preset "Low". wywal tez wszystkie zbedne obiekty do testow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności